سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح 10 پروژه بهداشتی درهمدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح 10 پروژه بهداشتی طی هفته دولت در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جلال‌الدین امیری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ازافتتاح پروژه‌های بهداشتی طی هفته دولت خبر داد و گفت: 10 پروژه بهداشتی در این هفته افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه 8 میلیارد تومان در بهره‌برداری این پروژه‌های عمرانی هزینه شده است، گفت:‌ امروز مرکز خدمات جامع سلامت رزن با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد:‌ این پروژه در مساحتی به وسعت 540 متر مربع با تجهیزات لازم به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات جامع سلامت روستای آورزمان ملایر طی روزهای اخیر با حضور معاون سیاسی استاندار افتتاح شد، افزود: این 10 پروژه بهداشتی در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه وزرات بهداشت، استانداری همدان و دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره‌برداری رسید.

امیری گفت: 318 پروژه بهداشتی طی سال‌های اخیر در استان تعریف شده که تعدادی قبلا  افتتاح شده بود و هم اکنون نیز بخشی به مرحله اجرا رسیده است.

وی از افتتاح سه پروژه بهداشتی در شهرستان همدان طی هفته دولت خبر داد و افزود: دو پروژه در شهرستان کبودرآهنگ و ملایر در این هفته افتتاح می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان به افتتاح یک پروژه در شهرستان بهار، فامنین، نهاوند نیز اشاره کرد و گفت: تمام این اقدامات در راستای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم است.

انتهای پیام/ج


 10 پروژه بهداشتی درهمدان افتتاح می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.