سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر خوش برای تولید کنندگان / ترخیص کالا به‌صورت نسیه‌ای از گمرکات

رئیس کل گمرک ایران گفت:تولیدکنندگان از این پس می‌توانند به‌صورت نسیه‌ای یا تودیع ضمانت‌نامه بانکی، کالاهایشان را از گمرکات کشور ترخیص کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران در نشستی با فعالان اقتصادی استان سمنان در سالن کنفرانس گمرک سمنان اظهار کرد: تدابیری اندیشیده شده تا تولیدکنندگانی که مشکل نقدینگی دارند، بتوانند کالا‌های مورد نیاز خود را از گمرک ترخیص کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس این تصمیمات، صاحبان واحد‌های تولیدی قادر خواهند بود تا به‌صورت نسیه‌ای، کالا‌های وارداتی خود را ترخیص کنند و این کمکی مهم به بخش تولید خواهد بود.

رئیس کل گمرک ایران اضافه کرد: همچنین پیش‌بینی شده است تا تولیدکنندگان با تودیع ضمانت‌نامه بانکی در صورت میل خود کالاهایشان را از گمرکات کشور ترخیص کنند.

عسگری بیان داشت: گمرک آماده همکاری و همراهی با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان کشورمان است و از این‌رو، تولیدکنندگانی که ضمانت‌نامه بانکی برای آن‌ها قبل از این تنها در حقوق ورودی کارگشا بود، از این پس می‌توانند کالا‌های وارداتی خود را به‌طور نسیه از گمرک ترخیص کنند و در مالیات بر ارزش‌افزوده هم ضمانت‌نامه بانکی مورد قبول خواهد بود.

انتهای پیام/ی

 

رئیس کل گمرک ایران در سمنان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.