سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار میاندوآب؛

ادامه نهضت انقلاب و بقاء نظام، نیازمند وحدت و تعامل است

فرماندار میاندوآب گفت: ادامه نهضت انقلاب و بقاء نظام در گرو وحدت، صمیمیت ، تعامل و برنامه ریزی برای اهداف توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ ناصر امیری فرماندار میاندوآب  در حاشیه افتتاح طرح های خدماتی در میاندوآب گفت: همه معتقدیم باید در راستای تقویت قوای سه گانه نظام تلاش کنیم، هفته دولت متعلق به کلیه اقشار مردم است و مختص وزارت کشور نیست.
وی ادامه داد: هرکسی در هر لباسی و مقامی بخواهد نظام را تضعیف کند جوابگوی خون شهدا در روز قیامت خواهد بود.


فرماندار میاندوآب افزود: ما معتقدیم در نظام جمهوری اسلامی روحانیت بزرگ نظام است و اسلام بدون روحانیت معنایی ندارد، روحانیت باید همیشه در صحنه حضور داشته باشد ،ولی امروز شاهد هستیم روحانیونی که در مراسمات هفته دولت حضور دارند تهدید می شوند و این گناه نابخشودنی است و برای کسی قابل پذیرش نیست.

امیری با اشاره به تخریب ارکان نظام توسط برخی افراد گفت: این درست نیست وقتی رئیس جمهور هستیم همه را قبول داشته باشیم و بعد از 8 سال که قانون اجازه حضور در صحنه انتخابات را ندهد شروع کنیم ارکان نظام را زیر سوال ببریم و حرف هایی را که ترامپ هم نمی زند از برخی آقایان بشنویم.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور محبوب دیروز در مجلس حضور یافت و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری از خط قرمزها رد نشد ولی حرف های زیادی برای گفتن داشت که نگفت و به عنوان سرباز پیرو رهبری عمل کرد.


فرماندار میاندوآب  ادامه داد: هر کس که خود را از این نظام می داند باید عامل اتحاد و وحدت باشد، دولت از همین نظام است و نظام از دولت است و این انقلاب را هدایت خواهند کرد تا با دستان مقام معظم رهبری به انقلاب امام زمان متصل شود .
وی یادآور شد:در حوزه سلامت دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی در این شهرستان داشته است و جا دارد از زحمات عوامل بهداشت و درمان میاندوآب قدردانی شود.
انتهای پیام/ح


سخنرانی فرماندار میاندوآب در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.