سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چندین طرح در شهرستان های کرمانشاه

شهرستان های استان کرمانشاه مانند سایر استان ها در هفته دولت پروژه های عمرانی خدماتی صنعتی شهرستان های خود را افتتاح می کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در ششمین روز از هفته دولت ، آیین افتتاح و بهره برداری از کتابخانه عمومی پروین اعتصامی واقع در روستای ده پهن ،بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه با حضور رنجبر فرماندار کرمانشاه و قبادی سرپرست بخشداری مرکزی و خانم خوانساریی مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان برگزار گردید.

معصومه حسنی خونسار مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه افزود: پروژه کتابخانه عمومی شهدای چهر از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال 1390 با اعتباری بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به تصویب رسید و از همین محل تامین اعتبار شد.

وی همچنین گفت: 2میلیارد و 170میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستان هرسین برای تکمیل این پروژه مهم اختصاص و هزینه شد.

وی اظهار امیدواری کرد که فعالیت این مراکز فرهنگی با رضایت حق تعالی توام و موجبات ارتقاء سطح فرهنگی مردم هرسین و به خصوص روستای چهر را فراهم کند.

حسنی خونسار اظهار داشت: کتابخانه عمومی شهدای چهر هرسین، با 320 مترمربع زیربنا دارای بخش های مختلف مرجع، مخزن، سالن مطالعه، بخش کودک و دیگر بخش ها است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم روستا به ویژه کودکان و نوجوانان با عضویت در این کتابخانه از خدمات مفید آن استفاده و بهره لازم را ببرند.

فرماندار هرسین نیز در این مراسم گفت: افتتاح کتابخانه های عمومی، یکی از پروژه هایی است که افتتاحش هم دلچسب و خوشایند است و هم باعث ایجاد نشاط و امید در دل مردم است.

افتتاح گازرسانی به 60 روستایی شهرستان کرمانشاه با اعتباری بالغ 16میلیارد تومان و برخورداری 2500 خانوار روستایی از نعمت گاز ،با حضور مهندس سالاری معاون امور عمرانی استاندار،،شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان،رنجبر فرماندار کرمانشاه و قبادی سرپرست بخشداری مرکزی و برخی مسئولین استان و شهرستان در ‌روستای سراب یاوری انجام شد .

با حضور فرماندار شهرستان صحنه پروژه توسعه شبکه آب شهرک تاکسی رانی افتتاح شد.

این پروژه با اعتبار ۱/۲۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در مدت یکماه اجرا با طول ۱۲۵۰ متر و بالوله پلی اتیلن سایز ۷۵ م .م و ۱۱۰ م م در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

در این افتتاحیه دکتر عباسی مدیر روابط عمومی آبفای استان و مهندس محمدی نژاد شهردار صحنه و بخشدار صحنه حضور داشتند.

31 طرح در حوزه های کشاورزی، عمرانی و خدمات رسانی با اعتباری بیش از 31 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در بخش کوزران افتتاح شد .

این طرح ها شامل اولین باغ مدرن رو سیمی، اجرای آسفالت معابر شهری و روستائی، اجرای طرح هادی و هدایت آب های سطحی در روستاها، احداث پل، سنگفرش معابر، آبیاری تحت فشار واحداث ساختمان کلانتری بخشداری کوزران است .

با بهره برداری از این تعداد طرح برای 31نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افتتاح کتابخانه عمومی پروین اعتصامی واقع در روستای ده پهن

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.