سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفوذ مشهد در عرصه بین المللی فراتر از امکانات موجود است

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ضریب نفوذ مشهد به دلیل وجود حرم مطهر رضوی در عرصه بین المللی فراتر از امکانات موجوداست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه‌ای که به منظور بررسی راهکار‌های ارتقای خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی برگزار شده بود؛ گفت: مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و تردد سالانه بالغ بر 30 میلیون زائر داخلی و خارجی همواره کانون توجه است.

وی افزود: با اهتمام دست اندرکاران حوزه زیارت، ساماندهی و مدیریت تمامی موضوعات مرتبط با زائران از جمله حمل و نقل ایمن، اسکان، بهداشت، امنیت و تلاش برای ارتقای خدمت رسانی به آنان باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: توجه به موضوعات فرهنگی زائر یک ضرورت است و همه ما تلاش می‌کنیم تا فضایی فراهم شود تا زائران بتوانند از فرصت حضور در مشهد مقدس بهترین بهره برداری معنوی را داشته باشند.

حسینی افزود: تسهیل در تردد و صدور ویزا، امکان سفر برای شیعیان و محبان اهل بیت (ع) از اقصی نقاط دنیا به مشهد مقدس را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه گفت: ما باید همه همت، تلاش و تدبیرمان را مصروف استاندارد سازی کیفی خدمات به زائران و مجاوران مضجع منور رضوی کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: زیارت و زائر علاوه بر ظرفیت‌های فرهنگی دارای مزیت‌های اقتصادی نیز هست که باید به این مقوله نیز توجه شود.

انتهای پیام // ف. ک


جلسه بررسی راهکار‌های ارتقای خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی

برچسب ها: استانداری ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.