سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی جشن‌های عید غدیر در خرمشهر

دبیر ستاد غدیر خرمشهر گفت: سلسله جشن‌های عید غدیر در ۱۶ منطقه این شهر برپا می‌شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام شیخ قاسم بیراتی دبیر ستاد غدیر خرمشهر با اشاره به جایگاه ویژه عید غدیر در میان شیعیان به ویژه دلدادگان ولایت در خرمشهر، گفت: ستاد غدیر خرمشهر با رهنمود حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه خرمشهر اقدام به برگزاری مجموعه برنامه‌هایی با عنوان "الغدیر فی النجف الثانی" کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برپایی16 جشن در نقاط مختلف شهر خرمشهر و روستاهای اطراف خواهد بود و در این مراسم که با سخنرانی خطبای مطرح و شعرخوانی شعرا و مداحان اهل بیت(ع) و اهدای جوایز در تمام نقاط همراه خواهد بود پرچم سر درب بارگاه ملکوتی امیرالمومنین(ع) نیز به اهتزاز در خواهد آمد.

دبیر ستاد غدیر خرمشهر ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات این ستاد تهیه هدیه ازدواج برای 313 زوج جوان است که در روز عید غدیر زندگی مشترک خودرا شروع خواهند کرد .

بیراتی همچنین به تهیه 3 هزار پرس افطاری در روز غدیر، توزیع پکیج لوازم التحریر در مناطق کم برخوردار، طبخ نان صلواتی در بعضی مناطق شهر در روز عید غدیر، بازدید از معلولین, سالمندان و کمپ‌های ترک اعتیاد و توزیع بسته‌های حمایتی خانوار در میان خانواده‌های کم بضاعت در روز عید غدیر اشاره کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشن عید غدیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.