مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری جشن عید عید غدیر در بقاع شاخص استان زنجان خبر داد.

برگزاری برنامه های متنوع جشن عید غدیر در بقاع شاخص استان زنجانحجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: نزدیک به  40 برنامه‌ مختلف دردهه ولایت در بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار شد .

حجت الاسلام جنتی  همچنین از اعزام   20 مبلغ از قم با هدف تبلیغ و  ترویج معارف غدیر همزمان با دهه ولایت به استان زنجان  خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم روز عید غدیر نیز با حضوربا شکوه مردم ولایی استان در بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار خواهد شد افزود: این مراسم به صورت ویژه  روز پنج‌‎شنبه از ساعت 18 عصر با سخنرانی دکتر حمید حیدری فرد و با مدیح سرای حاج حسین نقیلو حاج علی حیدری در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار خواهد شد.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به برگزاری مسابقه ماه ولایت اشاره کرد و  افزود:در روز عید غدیر کتابچه هایی با این عنوان در بین  شرکت کنندگان پخش می شود که علاقه‎مندان می‌توانند جواب سوالات موجود در صفحه آخر این کتاب  را به شماره 30004135 ارسال کنند.

وی افزود: جوایز این مسابقه شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات؛ سفر به مشهد مقدس و قلم قرآنی گویای هوشمند و ده‌ها جایزه ارزشمند دیگر است.

حجت الاسلام جنتی همچنین به برگزاری مسابقه طرح های مفهومی ماه ولایت نیز اشاره کرد  و گفت: شرکت در این مسابقه  از طریق فضای مجازی صدا و سیمای مرکز اشراق امکانپذیر است.

انتهای پیام/ن

 

جشن غدیر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.