سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پدافند هوایی ستون فقرات امنیت جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:پدافند هوایی ستون فقرات امنیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل قرارگاه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) که به مناسبت سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش برگزار شد،گفت:پدافند هوایی،ستون فقرات امنیت جامعه است.

وی افزود:تلاش نیروهای نظامی و انتظامی آرامش و امنیت را در جامعه به ارمغان می آورد .

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه عید غدیر واقعه ای بزرگ و ارزشمند است،گفت:در واقعه غدیر پیامبر(ص) حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی می کند و بر اصل ولایت تأکید دارد چرا که یکی از اصول پایداری نظام اسلامی پیروی از ولایت فقیه است.

امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور نیز با بیان اینکه پدافند هوایی حضور گسترده ای در طول 8 سال دفاع مقدس داشته است،افزود:عملیات بیت المقدس_ فتح المبین _ کربلای ۵ و والفجر ۵ از عملیات هایی است که پدافند هوایی در آن شرکت داشته است.

وی با بیان اینکه صد در صد امکانات و نیروهای انسانی پدافند هوایی بومی است و در این زمینه هیچ نیازی به بیگانه ندارد،اظهار کرد:بهینه کردن رادار ها و توپ خانه ها از اقدامات پدافند هوایی بوده است.

امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد گفت:پدافند هوایی به صورت ۲۴ ساعته مرزهای هوایی کشور را رصد می کند و اگر کسی به مرز های هوایی ایران تجاوز کند با جواب کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/غ

پیروی از ولایت فقیه،یکی از اصول پایداری نظام اسلامی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.