سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه استفاده از یک خط بولینگ به ازای هر ساعت 75 هزار تومان است

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت:از یک خط بولینگ تا 5 بازیکن می‌توانند استفاده کنند؛ هزینه استفاده از هر خط بولینگ به ازای یک ساعت نیز 40 هزار تومان است.

مسعود داودی امروز در گفت‌وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان این‌که هیچ افزایش قیمتی در نرخ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان به وجود نیامده است، اظهار کرد: قیمت بازی‌های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در سال 97 هنوز تغییری پیدا نکرده است.

وی با بیان این‌که هزینه استفاده از یک خط بولینگ به ازای هر ساعت 75 هزار تومان است، افزود: از یک خط بولینگ تا 5 بازیکن می‌توانند استفاده کنند؛ هزینه استفاده از هر خط بولینگ به ازای یک ساعت نیز 40 هزار تومان است.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: به منظور ایجاد انگیزه در ورزش بولینگ، مراکز بولینگ در استان اصفهان تا ساعت 17 با 50 درصد تخفیف خدمات خود را ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت بولینگ و بیلیارد در قالب کمیسیونی مشترک با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نرخ‌گذاری می‌شود.

داودی اذعان داشت: باشگاه‌های پردیس، صفه، جی و غدیر از جمله باشگاه‌های بولینگ فعال در شهر اصفهان هستند که برخی از آن‌ها برای ادارات و دستگاه‌های مختلف تخفیفاتی را در نظر گرفته‌اند.

وی با بیان این‌که هزینه استفاده یک ساعته از پاکت‌بیلیارد(میز کوچک بیلیارد) 12 هزار تومان است، یادآور شد: هزینه استفاده یک ساعته از میز بازی اسنوکر(میز بزرگ بیلیارد) 15 هزار تومان است.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تصریح کرد: پیشنهاد داده شده که هزینه استفاده یک ساعته از پاکت‌بیلیارد(میز کوچک بیلیارد) به 15 هزار تومان افزایش یافته و هزینه استفاده یک ساعته از میز بازی اسنوکر(میز بزرگ بیلیارد) به 18 هزار تومان برسد اما هنوز این پیشنهاد عملیاتی نشده است.

وی ابراز داشت: هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان مجوز افزایش قیمت بولینگ و بیلیارد در سال 97 را اخذ کرده اما برای این‌که رغبت مردم به این ورزش‌ها کم نشود، از افزایش قیمت جلوگیری کرده است.

 

انتهای پیام/م

وضعیت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.