سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش رطوبت هوا در نقاط ساحلی استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت و شرجی هوا در نقاط ساحلی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نادر شفی خدایی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز و فردا است.

وی پیش بینی کرد: در برخی ساعات طی امشب تا صبح فردا بر سرعت وزش باد شمال غربی در فاصله دور از سواحل و بر روی دریا در مناطق شمالی خلیج فارس افزوده شود و در پی آن ارتفاع موج دریا نیز تا حدودی افزایش یابد و در سایر نقاط دریا شرایط آرامی برقرار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش ملایم جریانات غالبا جنوبی ضمن افزایش رطوبت و شرجی هوا بویژه در نقاط ساحلی، دریایی نسبتاً آرام و بدون تلاطم را طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه را موجب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: غبار محلی در طول روز و در برخی نقاط ساحلی پدیده مه در هنگام صبح از پدیده‌های قابل توجه طی امروز و روز‌های آینده است.

شفی خدایی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در اوایل شب در نقاط شمالی خلیج فارس همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در نقاط شمالی خلیج فارس در برخی ساعات طی امشب تا صبح فردا شمال تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و به صورت لحظه‌ای تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی یادآورشد: در بندر بوشهر فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۲۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۹ و ۴۳ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۶ و ۲۹ دقیقه و مد دوم در ساعت ۲۲ و ۴۶ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/م

رطوبت و شرجی هوا در نقاط ساحلی استان بوشهر افزایش می‌یابد

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.