سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده تاخیر ورود شفر به زمین، اتفاقات رختکن و نیمکت استقلال

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در بازی مقابل السد شکست خورد، اما جدای از نتیجه، اتفاقات عجیبی هم در این بازی رخ داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های استقلال ایران و السد قطر با شکست 3 بر 1 نماینده ایران به پایان رسید، اما 3 اتفاق مهم در این دیدار به وقوع پیوست که جای تحلیل و بحث دارد.

اول اینکه سر مربی تیم فوتبال استقلال با شروع نیمه دوم بازی با تاخیر روی نیمکت استقلال قرار گرفت و این در حالی بود که بازی در جریان بود و هنوز شفر در رختکن حضور داشت.

پس از بررسی های ما مشخص شد این اتفاق ارتباطی به درگیری و یا اختلاف در تیم فوتبال استقلال نداشته است و شفر برای یک مشکل شخصی (قضای حاجت) نتوانسته بود به موقع روی نیمکت این تیم قرار بگیرد.

اما موضوع دوم به موضوع درگیری لفظی شفر و اصغر حاجیلو بر می گردد. زمان تعویض، اصغر حاجیلو نام گرو را در برگه تعویض نوشته بود و وقتی داور چهارم اقدام به تعویض کرد شفر به سرعت خود را به منطقه تعویض رساند و با فریاد برگه تعویض را گرفت و نام بازیکن آلمانی را برای تعویض به داور چهارم داد.

و در مورد سوم درگیری لفظی و ناراحتی یکی از بازیکنان استقلال در مورد تعداد بلیت هایی بود که از سوی باشگاه به او داده شده بود و نسبت به این موضوع اعتراض داشت و رختکن تیم مدتی تحت تاثیر این اتفاق بود.


بیشتر بخوانید:

ضرب العجل ۳ روزه تا محرومیت استقلال / رحمتی عذر خواهی کرد

نظر سنجی/ دلیل شکست استقلال مقابل السد قطر چه بود؟


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.