سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم معارفه رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد/ انتصاب اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی

مراسم معارفه حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تودیع حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی و معارفه حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور و جمعی از فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر دینی صبح امروز سه‌شنبه، ۶ شهریورماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

از جمله مهمانان حاضر در این مراسم می‌توان به حضور حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد، محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، مسعود شجاعی طباطبایی معاون هنری حوزه هنری و جمعی از مسئولان دیگر اشاره کرد.

انتصاب اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان تبلیغات اسلامی با قرائت حکم رهبر انقلاب در انتصاب حجت الاسلام قمی، حکم رهبر انقلاب مبنی بر انتصاب هیئت امنای تبلیغات اسلامی را نیز قرائت کرد.

طی این حکم حجج اسلام سیدمهدی خاموشی، محمد قمی، احمد واعظی، محمدحسین روحانی نژاد و محمدرضا فلاح بر اساس ماده ۸ و ۹ اساسنامه سازمان تبلیغات به عنوان اعضای هیئت امنای آن سازمان منصوب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در ادامه خطاب به مسئولین سازمان تبلیغات گفت: شما دو جور مخاطب دارید. یک دسته سالخورده‌ها هستند که دوران کهنسالی یا میان سالی را طی می‌کنند که خطر چندانی این دسته را تهدید نمی‌کند. دسته دوم مخاطبین شما نسل پرشور جوان است که سرمایه آینده کشور هستند و شبیخون فرهنگی آن‌ها را تهدید می‌کند.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که باید در دستور کار سازمان تبلیغات باشد، این است که حب اهل بیت را تبلیغ کند. امروز محبت اهل بیت در جوامع اسلامی وجود دارد و بیشتر باید آن‌ها را تزریق کرد. جوانان را با اهل بیت بیشتر آشنا بکنید. امیدوارم آقای قمی این امانت را فردا بهتر از امروز تحویل مسئول بعدی بدهد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشاد عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در خصوص 17 سال خدمت بی شائبه دکتر خاموشی اظهار کرد: دکتر خاموشی می بایست شکرگزار خداوند باشند که قریب به دو دهه توفیق خدمت به فرهنگ و تولید تفکر دینی را کسب کردند.

وی افزود: مدیر شایسته سازمان تبلیغات توانست در طول 17 سال عملکرد سازمان را ارتقا بخشد و از یک افق به افق دیگر منتقل کند که این نتیجه مورد قبول به علت فضایل اخلاقی، اصالت خانوادگی، داشتن روحیه جهاد و شهادت و مهمتر از همه داشتن قدرت و هوشمندی در امور مدیریتی است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: هم اکنون وقت آن رسیده که این استاد باهوش و ذکاوت اداره امور اجرایی را به حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی که او نیز از جوانان متدین، خوش فکر و پرورش گراست، بسپارد و از این پس ما بتوانیم در سطوح عالی مدیریتی سازمان تبلیغات اسلامی در خدمت او باشیم.

سپس حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحانی نژاد معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی به نیابت از همکاران دکتر خاموشی در سازمان از خدمات ایشان تقدیر نمود و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پس از آموزش و پرورش گسترده ترین نهادی است که در کشور حضور دارد و دکتر خاموشی توانست در این مدت انسجام و همگرایی در این سازمان ایجاد کند.

در این مراسم رئیس فعلی و پیشین سازمان تبلیغات هم سخنرانی کردند که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید؛

خاموشی: در حوزه هنری خط تراز هنر را تعریف کردیم/ قمی: انقلاب ما در آستانه یک جهش بزرگ است

انتهای پیام/

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.