سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی های آسیایی 2018 جاکارتا- اندونزی؛

آغاز بلیط فروشی مراسم اختتامیه بازی های آسیایی 2018

کمیته برگزاری بازی های آسیایی اندونزی اعلام کرد بلیط فروشی مراسم اختتامیه این بازی ها آغاز شده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا-پالمبانگ اعلام کرد علاقمندان به شرکت در مراسم اختتامیه این مسابقات می توانند از امروز بلیط های این مراسم را خریداری کنند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

فرانسیس واناندی،نایب رئیس کمیته برگزاری مسابقات به رسانه ها گفت که حدود 52000 بلیط به صورت آنلاین از طریق سایت های blibli.com، loket.com و tiket.com برای مراسم روز یکشنبه هفته آینده به فروش می رسد.

این تعداد بسیار بیشتر از حدود 40،000 هزار بلیط مراسم افتتاحیه است، در آن مراسم بقیه صندلی های ورزشگاه پوشیده شده و به عنوان بخشی از «استیج» بزرگ مراسم مورد استفاده قرار گرفته بودند.

قیمت بلیط مراسم اختتامیه از 500 هزار روپیه (35 دلار) تا 2 میلیون روپیه (140 دلار) تعیین شده است.

ویشناتاما مدیر مراسم افتتاحیه و اختتامیه تصدیق کرد که تیمش با چندین چالش مواجه است.

او گفت: "ما برای ساخت استیج مراسم افتتاحیه چهار ماه فرصت داشتیم. اما برای مراسم اختتامیه تنها دو روز برای ساخت استیج در ورزشگاه گلورا بانگ کارنو زمان داریم، زیرا رقابت های دو و میدانی در این ورزشگاه روز پنجشنبه پایان خواهد یافت.

ویشناتاما افزود مراسم اختتامیه متفاوت با افتتاحیه است که در آن تاکید بر غنای فرهنگ اندونزی بود. مراسم اتتامیه تنوع کشورهای آسیایی را با نمایش استعدادهای هنرمندان برتر از سراسر آسیا نشان خواهد داد.


بیشتر بخوانید: توقف کاکلی در دور مقدماتی دوی 200 متر



انتهای پیام/


قیمت بلیط مراسم اختتامیه بازی های آسیایی 2018 اعلام شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.