رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران با حضور در محل برگزاری مسابقات روئینگ با مسئولان فدراسیون قایقرانی دیدار کردند.

به گزارش  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، دومین روز از مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی امروز (دوشنبه) در مواد مختلف پیگیری شد و  ملی‌پوشان کشورمان در ماده‌های مختلف به مصاف حریفان رفتند و مرحله مقدماتی به پایان رسید.

نازنین ملایی در روئینگ تک نفره سبک وزن با ثبت رکورد ۶ دقیقه و ۳ ثانیه ۷۸ صدم ثانیه در رتبه اول گروه خود قرار گرفت و به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

همچنین محسن شادی، دیگر نماینده کشورمان در روئینگ تک نفره سبک وزن آقایان با ثبت رکورد ۷ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه در مکان دوم گروه خود قرار گرفت و به شانس مجدد رفت.

تیم قایقرانی روئینگ چهارنفره (بهمن نصیری، سید مجتبی شجاعی، سیدمسعود محمدی و سیاوش سعیدی) در رده نخست گروه دوم مقدماتی قرار گرفت و مستقیما راهی فینال شد.

مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان هم از جمله سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی معاون کاروان ایران با حضور در پیست روئینگ با مسئولان فدراسیون قایقرانی دیدار کردند.

مسابقات روئینگ در مرحله رپه‌ شارژ فردا پیگیری می‌شود.

 کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت می کند و مسابقات به طور رسمی از دیروز ( یکشنبه ) آغاز شد.


بیشتر بخوانید:

نتایج کاروان ورزشی ایران در دومین روز از بازی‌های جاکارتا

 آغاز طوفانی هندبالیست‌های ایران در جاکارتا/درگیری لفظی مهمانان ویژه ایران و عربستان روی سکو‌ها

اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی‌های آسیایی/نقص در سیستم حمل و نقل شهری جاکارتا

علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند/بحرین حریف هندبالیست‌های ایران شد

هشدار وقوع سونامی در اندونزی با ورود بهداد سلیمی/آتش سوزی مشکل بزرگ جاکارتا


انتهای پیام/

دیدار صالحی امیری و سجادی با مسئولان فدراسیون قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار