سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار دومین جشنواره روستا در زنجان

دومین جشنواره روستا با ۱۶۹ غرفه در گاوازنگ زنجان با حضورمعاون امور بانوان رئیس جمهور خانم ابتکار و استاندار زنجان آغاز بکارکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، شب گذشته دومین جشنواره روستا با حضورمعاون امور بانوان رئیس جمهور خانم ابتکار و استاندار زنجان آغاز بکارکرد

در این جشنواره  ۱۶۹ غرفه بر پا شده است که از این تعداد 110 غرفه مختص روستائیان است.

آگاهی‌بخشی در خصوص ظرفیت‌های روستایی ، معرفی روستاهای نمونه و معرفی جاذبه‌های محلی نظیر آداب و رسوم، غذا و مشاهیر و شخصیت‌های برجسته روستاها از اهداف برگزاری جشنواره روستا در زنجان است،

این جشنواره‌ها با رویکرد معرفی روستاهای نمونه برای معرفی به سایر روستاها برگزار می‌شود و با برپایی جشنواره روستاها ارتباط دو سویه بین شهرنشینان و روستائیان ایجاد می‌شود.

همچنین معرفی دارایی‌های معنوی به جوامع شهری و بهره‌برداری از مزیت‌ها و محصولات تولید شده در روستاها و ایجاد ارتباط با تولیدکننده و مصرف‌کننده و افزایش اشتغال از دیگر اهداف جشنواره روستایی است.

روستاها بهترین محیط برای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون‌زا هستندجشنواره روستا در دو بخش نمایشگاهی با عنوان توانمندی روستاهای شهر برگزار می‌شود و در قالب این جشنواره به هر شهرستان یک غرفه برای معرفی شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

گفتنی است:این جشنواره تا 9 شهریور در گاوازنگ زنجان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

 

جشنواره روستا در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.