سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان؛

توزیع مرغ با قیمت ۶ هزارو ۵۰۰ تومان در بازارهای یاسوج

مرغ منجمد با قیمت ۶ هزارو ۵۰۰ تومان در بازارهای یاسوج توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان ازذخیره کافی مرغ منجمد برای تأمین نیاز استان تا پایان امسال و تزریق آن‌ها به بازار برای جبران التهاب وارد شده در قیمت مرغ خبر داد.

محمد شفیع عزیزی افزود: در حال حاضر به لحاظ تولید گوشت مرغ، جوجه‌ریزی و تأمین نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها هیچ مشکلی نداریم، ولی نوسانات قیمتی در قیمت گوشت گرم مرغ به علت تبعیت از بازار کلان‌شهر‌ها است.

محمد شفیع عزیزی اضافه کرد: مرغ منجمد با کیفیت هر روز از سوی شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در مراکز توزیع و فروشگاه های شرکت پشتیبانی امور دام دویست و پنجاه تومان ارزانتر از قبل به قیمت شش هزار و ۵۰۰ توان تعیین شده است.

آقای عزیزی گفت: روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد در بازار استان توزیع می‌شودکه تاریخ مصرف آن‌ها آذر و دی ماه است و مشکلی به لحاظ تاریخ مصزف ندارند.

وی قیمت مرغ گرم در استان را ۱۰ هزارو ۹۰۰ تومان اعلام کردو افزود: این قیمت براساس قیمت کشوری و در جلسه ستاد تنظیم بازار تصویب شده است.

انتهای پیام/د

توزیع مرغ منجمد در یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.