سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عصر دوشنبه در آیین افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون گفت:: عملیات اجرایی این پایگاه اورژانس در سال ۹۶ آغاز شده بود.

احمد آخوندی با بیان اینکه این پایگاه با زیربنا ۱۲۵ مترمربع در یک طبقه ساخته شده است، گفت: بخش‌های مختلف ساختمان شامل پارکینگ آمبولانس، اتاق عملیات، اتاق مدیریت، اپراتور و مجموعه استراحت پرسنل است.

وی به اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ بردخون اشاره کرد و گفت: برای احداث این پایگاه مبلغ سه میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت هزینه شده است.

آخوندی گفت: پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری و جاده‌ای با شش کد فعال در شهرستان دیّر فعالیت دارد که شامل پایگاه‌های فوریت پزشکی دوراهک، آبدان، بردخون، درود احمد و دیّر است.

وی افزود: از مجموع پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ فعال در سطح شهرستان عملیات اجرایی چهار پایگاه به اتمام و یا در حال ساخت است و فقط پایگاه اورژانس ۱۱۵ دروداحمد در کانکس فعالیت دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر یادآور شد: اکنون ۹ دستگاه آمبولانس شامل شش دستگاه بنز و ۳ دستگاه تویوتا در ناوگان اورژانس شهرستان دیر فعال است.

انتهای پیام/م

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون به بهره‌برداری رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.