سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه هنرمندان کرمانشاهی

نمایشگاه گروهی آثار تعدادی از هنرمندان جوان کرمانشاهی در حال برگزاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه نمایشگاه گروهی آثار تعدادی از هنرمندان جوان کرمانشاهی تا دهم شهریور ماه جاری در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه گروهی آثار تعدادی از هنرمندان جوان کرمانشاهی تا مورخه دهم شهریور ماه جاری در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه پیش درآمدی است بر زمینه‌سازی برای نمایاندن آفرینش‌های نوین نقاشی هنرمندان جوان که برآنند محدودیت‌پذیری گفتمان‌های هنری غالب را به چالش بکشند.

بیش از 63 اثر نقاشی و طراحی از هشت هنرمند جوان با تکنیک پاستل، رنگ و روغن، مداد، ذغال و... در این نمایشگاه ارائه شده و یکی از جنبه‌های قابل توجه این نمایشگاه، تنوع موضوعی و تکنیکی آثار است.

برخی از آثار، تصویری از نمادهای بومی و ایرانی را در خود دارد در حالی‌که برخی دیگر خارج از سنت‌های قومی محلی، شخصی‌نگاری شده‌اند. در آثار این هنرمندان، نشانه‌هایی از فرهنگ، اقلیم و پیوستگی گذشته و حال وجود دارد

براساس این گزارش، نمایشگاه «بیرنگی» بهانه‌ای برای دیده شدن بخشی از هنرمندان و هنرجویان جوان و آثار آن‌ها است که پذیرای علاقه‌مندان و دوست‌داران هنر نقاشی و طراحی است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نمایشگاه «بیرنگی» بهانه‌ای برای دیده شدن بخشی از هنرمندان

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.