سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح واحد تولیدی_صنعتی سلولزی در شهرستان اشکذر

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار و معاونین واحد تولیدی_ صنعتی سلولزی در شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید.

شاه حسینی فرماندار شهرستان ‌اشکذر در گفتگو باخبرنگار گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: همزمان با هفته دولت، فاز اول یک واحد تولیدی_صنعتی سلولزی با حضور استانداریزد و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید.

شاه حسینی با بیان اینکه این واحد سلولزی ۵۰ متر مربع زیر بنا دارد افزود: این واحد که با سرمایه گذاری ۴۱۰ میلیارد تومان و با همکاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است توانسته زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر از همشهریان را فراهم کند.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی_ صنعتی سلولزی در زمینه تولید انواع جعبه، کارتن، ورق تک لایه و چند لایه، پوشک بچه و بزرگسالان و ... فعالیت می‌کند.

زمانی قمی استاندار یزد در این آیین گفت: خوشبختانه با بهره برداری از این واحد سلولزی وابستگی ما در تولید محصولات این شرکت به خارج از کشور قطع و هم چنین از خروج ارز هم جلوگیری می‌کند.

زمانی قمی ادامه داد: نظام کنترل و کیفیت بخشی به محصولات این واحد به اندازه‌ای مطلوب است که با واحد‌های مشابه خارجی مانند پمپرز آلمان رقابت می‌کند و این جای بسی خوشحالی دارد که با اعتماد به مهندسین و کارگران ایرانی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت و رونق تولید باشیم.

وی همچنین به نقش موثر بخش خصوصی در موفقیت بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: بنگاه داری و اصلاح امور اقتصاد انحصارا توسط دولت نه ممکن است و نه مفید، بلکه موفقیت در این زمینه در ازای اعتماد به بخش خصوصی و سپردن کار به آن‌ها است.

زمانی قمی اظهار داشت: تازمانی که ۸۵ درصد از اقتصاد در کنترل دولت و شبه دولت باشد راه به جایی نخواهیم برد و این بخش خصوصی است که می‌تواند از رشد و توسعه کشور صیانت کند و برای آن دل بسوزاند.

انتهای پیام/ غ

یک واحد تولیدی_صنعتی سلولزی در شهرستان اشکذر افتتاح شد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.