مدیرعامل شرکت گاز استان یزد همزمان با هفته دولت ۱۵ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۶۳۲ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه گازرسانی با اعتبار ۶۳۲ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.

میدانشاهی گفت: همزمان با هفته دولت، پروژه گازرسانی به ۴۵ روستای استان شامل ۵ روستای منطقه گردکوه و بهادران در شهرستان مهریز، ۲۰ روستای دهستان سبزدشت در شهرستان بافق، ۵ روستای بخش مرکزی شهرستان خاتم و ۱۵ روستای باقیمانده دهشیر در شهرستان تفت با صرف اعتباری معادل ۲۷۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود:  با افتتاح این پروژه ها حدود ۲ هزار ۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

میدانشاهی گفت: کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۲ روستای استان شامل روستا‌های دهستان جلگه و فاز اول روستا‌های بنستان در شهرستان بهاباد که در برگیرنده حدود یک هزار و ۱۵۰ خانوار است نیز با صرف اعتباری معادل ۹۶ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری به زمین زده خواهد شد.

 وی با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع در کاهش آلودگی محیط زیست و رونق اقتصادی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، افزود: بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۱۵ واحد صنعتی جزء و عمده استان با اعتباری معادل ۱۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۸۵ واحد صنعتی استان با اعتبار معادل ۲۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت گاز استان یزد در هفته دولت  است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در ایام پیش رو تکمیل پست امداد اداره گاز ناحیه دو یزد و عملیات نصب سیستم صاعقه گیر ایستگاه‌های تقلیل فشار با صرف اعتباری معادل ۱۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ی

  گازرسانی به روستاهای استان یزد

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار