سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح هفت طرح عمرانی در چاراویماق

هفت طرح عمرانی با هزینه کرد ۱۶ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت در بخش مرکزی چاراویماق افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تقویمی فرماندار شهرستان چاراویماق در مراسم بهره برداری از این طرح‌های عمرانی گفت: توسعه و آبادانی روستاها، احیای راه‌های روستایی، احداث راه‌های ارتباطی، دست یافتن به توسعه‌ای پایدار و متوازن و رضایتمندی و رفاه عمومی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید در روستاهاست.

وی به طرح‌های افتتاح شده در این روز اشاره کرد و گفت: دیوار حایل و لایروبی روستای گویجه قلعه به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع و طول یک کیلومتر، جدول گذاری در ۳۷ روستا در بخش مرکزی به طول ۱۹ کیلومتر، احداث راه روستایی گویداش به طول هفت کیلومتر از طرح‌های افتتاح شده در این روز است.

وی بهره برداری از فرستنده دیجیتال در روستا‌های چاراویماق را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این روز عنوان کرد و گفت: این ایستگاه ۵۰۰ خانوار در روستا‌های گویجه قلعه، تپه قملو و پیک را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: شن ریزی راه و معابر ۳۶ روستای این بخش، زیر سازی معابر و آسفالت چهار روستا به متراژ ۴۰ هزار متر مربع و احداث و شن ریزی راه خادم کندی و مخدوم کندی به طول چهار کیلومتر از دیگر طرح‌هایی بود که در این روز افتتاح شد. 

 

انتهای پیام/ش

بهره برداری از فرستنده دیجیتال در روستا‌های چاراویماق

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.