سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛

حضور استان یزد در ۳ نمایشگاه بزرگ صنعت گردشگری کشور

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از حضور استان یزد در ۳ نمایشگاه بزرگ گردشگری کشور در استان‌های تهران و مشهد خبر داد.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛با اشاره به حضور استان یزد در ۳ نمایشگاه بزرگ گردشگری کشور در استان‌های تهران و مشهد گفت: نمایندگان استان یزد از تمام شهرستان‌های استان یزد در نمایشگاه صنایع دستی تهران با ۲۱ غرفه در رشته‌های مختلف صنایع دستی  نمد مالی، زیلوبافی، کاربافی، کار با مس، عروسک دوزی سفال و سرامیک، فروشگاه‌های اینترنتی و ... حضور دارند.

 فاطمی افزود: همچنین نمایندگان استان در نمایشگاه شهر گردشگر که در منطقه ۲۲ تهران برگزار می‌شود به عنوان یکی از ۴ شهر گردشگر پذیر کشور حضور دارند که هدف این نمایشگاه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: نمایندگان حوزه گردشگری استان یزد نیز از هفته آینده در نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و گردشگری شهر مشهد حضور خواهند داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: بهترین سایت در حوزه گردشگری کشور به نام چونک نیز استقبال بی نظیری از استان یزد داشته و این سایت کار خود را از استان یزد شروع کرده و سعی شده در نمایشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری کشور از نمایندگان یزدی که دارای برند تجاری هستند استفاده کنیم.

استان یزد در مثلث گردشگری مرکز ایران و در کنار استان‌های اصفهان و فارس قرار دارد و هر سال در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافران زیادی از سراسر ایران است.

بافت تاریخی شهر یزد نیز ۱۸ تیرماه ۹۶ به عنوان نخستین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان در یونسکو ثبت شده است.

انتهای پیام/ی

هنرمندان صنایع دستی استان یزد  در ۳ نمایشگاه بزرگ گردشگری کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.