سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 97/06/05

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2879...0912:  ۶ ماهه پیش یک پیکان وانت داشتم فروختم و رفتم مالیات شو بدم دو سه جا رفتم چهار دانگه اسلامشهر دفتر پیش خوان اونجا از همه جا ارزانتر بود و گفتند که پول بدهید برگه مالیاتی به شما بدهیم و ما پولو دادیم و گفتند که سایت بسته شد و  بروید میفرستم. الان ۶ماهه امروز و فردا می کنند و نمی دهند.

 

3219...0990: بهتر است نمایندگان مجلس یک تذکر جدی به رئیس دولت بدهند تا نرخ ارز را به حالت سال قبل برگرداند. چون خودشان به علت سوء مدیریت همه چیز را به هم زدنند و گفتند به تحریم ها ارتباط دارد.

 

4966...0991:  می خواستم در برنامتون این سوال و مطرح کنید لطفا نقش تعذیرات حکومتی در این بازار آشفته چی هست. چرا هر کسی به بهانه گران بودن دلار هر نرخی دلش میخواهد می گذارد  و کسی هم نظارت نمی کند. کارمندان تعزیرات در حال حاضر حقوق مفت میگیرند و هیچ کاری هم نمی کنند.

 

2409...0918: دانشگاه آزاد کرمانشاه در زمان انصراف دانشجو از تحصیل باید هرینه های انصراف پرداخت شود. درصورتی که این هزینه جز شرایط تعهدنامه شروع به تحصیل نبوده و شرعا هم نباید پرداخت شود . لذا خواهشمند است از این تخلفات بازرسی به عمل آید و این تخلفات و ابطال بخش نامه خلاف شرع را به دیوان عدالت اداری ارسال نمایید.

 

8909...0918: من در روستایی زندگی می کنم که این روستا بین شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب واقع شده است ولی این روستا جزو شهرستان گیلانغرب می باشد.اسم این روستا گلین انجاورود می باشد و به دلیل طبیعت عالی و باغ های بسیار و رودخانه و چشمه به بهشت گمشده معروف است. مشکلی که این روستا دارد این است که در جریان زلزله آبان ماه سال ۹۶ سرپل ذهاب خیلی از سنگ های روی کوه ریزش کرده و خیلی از خانه های روستا را ویران کرده است. ولی الان فرمانداری شهر گیلانغرب فقط یک کانال پشت روستا احداث کردند  تا از برخورد بقیه سنگ ها با خانه های روستایان جلوگیری کند. همین اداره قول داد که بقیه سنگ های  کوه را هم با ماده ای پودر کند تا در فصل سرما و باراش باران شروع به ریزش نکنند ولی الان این کار را انجام نداده اند. لطفا رسیدگی کنید.

 

 4166...0935: 16 سال در بهزیستی پرونده دارم تاکنون هیچ کمکی به ما نکردند و دولت 30 هزار تومان سبد کالا داده برای  4نفر با این مبلغ در این گرانی چیه می شود خرید. لطفأ پخش کنید.

 

8431...0912: لطفا گزارشی از دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا تهیه کنید. عامل گرانی بی حد حصر خودروهای داخلی خود این دو شرکت هستند که پنج ماه هست که خودروی نقدی به بازار نمی دهند و هر ساله با این ترفند قیمت خودرو را بالا می برند. الان اختلاف قیمت کارخانه و بازار در برخی خودروها 20 میلیون است آیا این منطقی است?

 

6784...0916: اگر می شود با استاندار اهواز صحبت کنید تا درمورد ارزان کردن قیمت تعرفه های کلینیک های ترک اعتیاد و داروهای آن کاری انجام بدهند. ما که نمی توانیم این قیمت های گران را پرداخت کنیم.  هر روز در حال گرانتر شدن هستند.

 

9355...0912: درباره حواشی افزایش قیمت خودرو مسولین رو بخوایید، و گناه ما که یک سال پیش پیش خرید کردیم چی هست که باید افزایش قیمت پرداخت کنیم ؟ سال قبل با پول دریافتی قطعات خریداری شده اما حالا با دلار جدید تحویل می دهند.

 

2737...0912: در روستای ولوکلا شهرستان بابل حادثه فجیع زیست محیطی به وجود آمد و در حال انجام است.  22 هکتار از نیلوفرهای زیبا به دست ناجوانمردان در حال تخریب است و متاسفانه تا الان هیچ کس پاسخگو نبود. لطفا به داد این طبیعت زیبای خداوند برسید.

 

4920...0939: من از شهر هرسین یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه به شما پیام می دهم. تو را خدا خبرنگارتان را بفرستید ببینید چرا تنها پارک قدیمی و طبیعی این شهر مدت دو سال و بیشتر خراب شده است ولی کسی قصد ترمیم آن را ندارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.