سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغپور: استقلال و پرسپولیس با ترس به جدال نمایندگان قطری می روند

کارشناس فوتبال گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی ندارند و با ترس به جدال نمایندگان قطری می روند.

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی رفت سرخابی ها برابر نمایندگان قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس در 3 بازی متوالی به تساوی دست یافته است و از آن طرف هم استقلال به علت از دست دادن چند بازیکن نظم تیمی اش را از دست داده است و قدرت نتیجه گیری ندارد بنابراین هر 2 تیم  با ترس و لرز به جدال نمایندگان قطری می روند. 

او ادامه داد: به هر حال جا به جایی بازیکن در تیم های لیگ برتری زیاد است و همه تیم ها برای این رقابتها آماده نیستند و استقلال و پرسپولیس هم از این امر مستثنا نیستند و این 2 تیم انسجام تیمی لازم را بدست نیاورند. بنابراین باید ببینیم که تیم های قطری هم با از دست دادن چند بازیکن نظم تیمی خود را از دست دادند یا اتفاق خاصی در این تیم ها رخ نداده است.  

صدرنشینی پدیده مشهد در لیگ برتر معنا دار است 

چراغپور بیان کرد: طبیعی است هیچ لیگی همانند لیگ برتر ایران تغییرات زیادی ندارد اما جابه جایی بازیکن در لیگ ما زیاد صورت می گیرد و نظم تیمی تیم ها به هم می خورد. به همین علت تیم ها کم گل می زنند و تعداد مساوی ها درمسابقات ما زیاد است. در حالی که تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر نتیجه لازم را بدست نمی آورند اما پدیده مشهد یکه تازی می کند و صدر نشینی این تیم در لیگ هجدهم معنا دار است. به هر حال سرخابی ها با اتفاقات رخ داده باید به مصاف تیم های قطری در لیگ قهرمانان آسیا بروند.

همه تغییرات صورت گرفته در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا خود را نشان می دهد 

کارشناس فوتبال تصریح کرد: لیگ برتر فوتبال کشورمان به تیم ها فرصت می دهد تا آمادگی و انسجام تیمی خود را بدست آورند و باید دید این زمان را تیم های قطری به استقلال و پرسپولیس می دهند تا نظم تیمی خود را کسب کنند. همه خریدها و جا به جایی بیش از اندازه نمایندگان کشورمان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خود را نشان می دهد.

او در پایان خاطر نشان کرد: اطلاعات فنی دقیقی از نمایندگان قطری در لیگ قهرمانان آسیا نداریم و باید بازی رفت این رقابتها برگزار شود تا اظهار نظر دقیقی از عملکرد این تیم ها داشته باشیم. البته امیدوارم تیم های استقلال و پرسپولیس بتوانند در بازی رفت نتیجه دلخواه خود را بدست آورند تا در بازی برگشت با مشکل مواجه نشوند.


بیشتر بخوانید: 

برنامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

مدیر تیم السد قطر:انگیزه ما برای انتقام از استقلال مقابل هوادارانش ۲ برابر است


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.