سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد میزبان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان

مدیرمرکز ایده بجنورد گفت: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ طاهر خرمی مدیرمرکز ایده بجنورد با بیان اینکه برای نخستین بار خراسان شمالی میزبان جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان است،گفت: در این دوره از جشنواره ۱۲ فیلم شامل ۵ فیلم خارجی و ۷ فیلم ایرانی برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

وی گفت: اکران ۵ فیلم خاطره انگیز نیز شامل شهرموش‌های یک، کلاه قرمزی و پسرخاله، دره شاپرک ها، پاتال و آرزو‌های کوچک و گلنار در فضا‌های عمومی اکران می‌شود.
خرمی ادامه داد: با توجه به تهیه دیتای سیار که به همت انجمن سینمای جوان محقق شده است، امکان اکران فیلم‌ها در فضای مجازی امکان پذیر شده است.

خرمی افزود: با توجه به همزمانی جشنواره تئاتر رضوی با جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان، اکران فیلم‌های جشنواره در استان از ۱۰ تا ۱۵ ماه جاری در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

وی گفت: سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به منظور معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین المللی و زمینه سازی حضور فعالان سینمای کودک و نوجوان و ارتباط موثر آنان با مخاطبان آثار و رشد و رونق تولید و نمایش آثار سینمای کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ


برگزاری جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.