سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید گندم در استان زنجان به 430 هزار تن رسید/ خرید گندم همچنان از گندمکاران زنجانی ادامه دارد

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:از آغاز خرید گندم در استان تا به امروز بیش از 430 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به تداوم خرید گندم در استان گفت:تا پایان روز گذشته 430 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است که این میزان برابر با 49 هزار محموله  با ارزش 570 میلیار تومان است.

وی همچنین تصریح کرد : تاکنون 268 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان  استان نیز پرداخت شده است.

رحمنی با بیان اینکه در سال گذشته کل گندم خریداری شده از کشاورزان؛ حدود 195 هزار تن بود؛ افزود: امسال به جهت بارش های خوب در استان و همت گندم کاران زنجانی این مفدار از مرز 400 تن گذشت  و رکورد خرید گندم در استان شکسته شد.

وی اضافه کرد مازاد مصرف  گندم استان به سایر استان های دیگر صادر می شود که تا کنون 29  هزار تن گندم به 6 استان  کشور سیستان و بلوچستان ،یزد ،خراسان، تهران ،البرز و گیلان  صادر شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان ادامه داد : امسال 38 مرکز برای خرید گندم در شهرستان های مختلف استان اختصاص یافته است که از این میزان هنوز 15 مرکز در نقاط مختلف استان همچنان در حال خرید گندم از کشاورزان زنجانی هستند.

انتهای پیام/ن

 

خرید 430 هزارتن گندم از گندمکاران زنجانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.