سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشتاقی:از اشکانی دلگیرم!/درمورد تغییر سرمربی اعضای شورا تصمیم خواهند گرفت

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:به دلیل این که حق کشتی گیران ما در بازی های آسیایی خورده شد و کادر فنی اعتراضی نکرد از علی اشکانی دلگیر و ناراحت هستم.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:این که در بازی های آسیایی جاکارتا 2 مدال طلا و 2 برنز کسب کردیم نمی تواند نتیجه بدی باشد اما نباید ضعف ها را پشت این نتیجه پنهان کنیم چرا که ما شانس کسب مدال های بیشتر را داشتیم که به دلیل ضعف کادر فنی این مهم محقق نشد.

وی تصریح کرد:هم در رقابت بهنام مهدی زاده مقابل حریف ازبکی و هم علی اکبر حیدری برابر فرنگی کار کره ای به طور واضح داوران حق بچه های ما را خوردند اما سرمربی که کنار تشک نشسته بود بدون اینکه چلنج و اعتراضی کند از کنار این مسئله عبور کرد؛در واقع این ضعف اشکانی است،چرا که او به عنوان سرمربی باید حواسش به همه چیز باشد و وقتی به طور مشخص داوری مشکل ساز می شود باید با اعتراض به موقع پای کشتی گیر بایستد تا این طور مفت از مدالی که می توانستیم در ادامه مسابقات بگیریم محروم نشویم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تاکید کرد:بازی های آسیایی و المپیک هر 4 سال یک بار برگزار می شود در نتیجه مثل مسابقات قهرمانی آسیا نیست که بگوئیم اگر امسال نشد سال بعد جبران می کنیم برای همین است که در این رقابت ها باید نقاط ضعف و قوت بهتر و بیشتر بررسی شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط موجود تغییر سرمربی بزرگسالان تا چه اندازه محتمل است گفت:علی اشکانی تا پایان بازی‌های آسیایی با فدراسیون قرارداد داشت و به طور حتم برای ادامه همکاری باید شرایط را بررسی کنیم،به همین منظور نیز در جلسه آتی شورای فنی درخصوص تغییرات کادر فنی تصمیم گیری خواهد شد.

مشتاقی خاطرنشان کرد:من شخصاَ با تغییر سرمربی در فاصله کمتر از 2 ماه تا رقابت های جهانی موافق نیستم اما از طرفی نیز اعتقاد دارم علی اشکانی نیاز به یک شوک و تلنگر دارد،در هر صورت مطمئن باشید اعضای شورای فنی به طور دقیق عملکرد کادر فنی را بررسی خواهند کرد و در نهایت تصمیمی منطقی و درست را برای موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید:

معرفی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جلسه شورای فنی

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بدون سرمربی برگزار می شود!


انتهای پیام/

صحبت های مشتاقی درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.