سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور معاون وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح کلینیک پرستاری مراقبت در منزل در بم

با حضور معاون وزیر بهداشت در شهر بم، کلینیک پرستاری مراقبت در منزل به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرماندکتر حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن تبریک هفته دولت گفت:  کلینیک های پرستاری در پیش گیری بیماری‌های غیر واگیر دار بسیار می‌تواند موثر باشند.

وی افزود:۷۶ درصد از مرگ میر‌ها به دلیل بیماری‌های غیر واگیر دار مثل بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان و بیماری‌های تنفسی مزمن رخ می دهد که  برای پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر دار بایدآموزش‌هایی داده شود.


دکتر حضرتی در موردکلینیک پرستاری مراقبت در منزل در بم افزود:مرکز مشاوره و مراقبت در منزل که برای راحتی و کاهش هزینه‌های سلامتی راه اندازی شده، با اعتبار سی میلیون تومان افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: افتتاح بخش‌ای سی یو با هزینه۲ونیم میلیارد تومان که به دنبال طرح تحول سلامت صورت گرفت

وی همچنین در بازدید از مرکز خیریه سپهر گفت:: مرکز خیریه سپهر یک مرکز بسیار عالی برای ارائه خدمات سلاما و مرکز جامع خدمات مراقبتی می‌باشد که بسیار جامع بود این مرکز بخش فیزیوتراپی شنوایی سنجی و گفتار درمانی در این مرکز دایر هست.

دکتر حضرتی در بازدید از دانشکده پرستاری بم گفت: این دانشکده با داشتن ۱۹ عضو هیئت علمی توانایی داشتن رشته‌های ارشد جراحی داخلی و ارشد سالمندی را دارا می‌باشد حتی می‌تواند دیگر رشته‌های ارشد براساس نیاز را راه اندازی کند.
معاون وزیر بهداشت در خصوص کمبود پرستار در شهرستان بم گفت: از لحاظ کمبود نیرو در شهرستان بم نسبت کادر پرستاری به تخت 1.2 هست در صورتی باید 2.5باشد.

وی اظهارداشت: نیاز است برای جذب نیروی پرستاری به ویژه  جذب کمک پرستار اقدام شود و این مجوز جذب نیرو از وزارت بهداشت صادر شده است.

انتهای پیام/ح

افتتاح کیلینک پرستاری در بم با حضور معاون وزیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.