سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری 89 درصد از خانوارهای روستایی در اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۸۹ درصد از خانوارهای روستایی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار شده‌‌اند .

فیروز خدایی ،مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای ایمیر در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده تا همزمان با هفته دولت امسال 60 پروژه گازرسانی به روستاها و نیز گازرسانی به 6 محور صنعتی در سطح استان به بهره‌برداری برسد که برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 16 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان اردبیل افزود: در سال‌های اخیر در این زمینه اقدامات گسترده‌‌ای انجام شده و پروژه‌های مختلفی در سطح روستاهای استان در حال اجرا بوده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها صد درصد خانوراهای روستایی بالای 20 خانوار در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 456 هزار مشترک از نعمت گاز در سطح استان برخوردار شده‌‌اند که از این تعداد بیش از 137 هزار مشترک در پنج سال اخیر به مشترکان این شرکت اضافه شده‌اند و در آینده نزدیک نیز 275 روستای دیگر استان از این نعمت برخوردار خواهند شد.

خدایی گفت: در حال حاضر 89 درصد از خانوارهای روستایی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار شده‌‌اند که با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا در این حوزه این میزان به 97 درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به 60 روستا در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.