سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پنجمین مرکز توان‌بخشی روزانه در قزوین

پنجمین مرکز توان‌بخشی روزانه در قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح شد.

راحله جاتن معاون توان‌بخشی بهزیستی استان قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت : مرکز توان‌بخشی پارسا به‌صورت خصوصی راه‌اندازی شده است و در حال حاضر و در مرحله اول با ظرفیت 10 نفر به مراجعه‌کنندگان خدمات ارئه می‌دهد. قرار است در آینده‌ای نزدیک ظرفیت این مرکز به 50 نفر افزایش یابد.

معاون توان‌بخشی بهزیستی استان قزوین با بیان این‌که این مرکز با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان احداث شده است گفت: فعالیت این مرکز خصوصی مانند مراکز دیگر زیر نظر بهزیستی است.

وی افزود: خدمات توان‌بخشی شامل کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی و خدمات روان‌شناسی است؛ که به فرد نیازمند و  خانواده ارائه می‌شود.

 وی با بیان‌ این‌که به مراکز خصوصی توان‌بخشی به‌ازای هر فرد 400 هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود گفت این یارانه  شامل افرادی است که بهزیستی به این مراکز معرفی می‌کند.

صفاری‌فرد، مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توان‌پزشکی سازمان بهزیستی هم در مراسم افتتاحیه پنجمین مرکز توان‌بخشی روزانه قزوین گفت: فعالیت‌های توان‌بخشی از جمله نیازهای بسیار ضروری در جامعه است؛ به‌همین دلیل سازمان بهزیستی در نظر دارد در هر شهرستان یک مرکز توان‌بخشی راه‌اندازی کند تا آن‌که دوری از مراکز مانع از دریافت خدمات نشود.

 وی با بیان این‌که گسترش مراکز توان‌بخشی یکی از اهداف سازمان بهزیستی  است گفت: به‌غیر از امسال که به‌دلیل مشکلات اقتصادی کشور شاهد افزایش اعتبار نبوده‌ایم؛ هر ساله اعتباری برای گسترش مراکز توان‌بخشی تخصیص داده ‌می‌شود تا به‌توان به‌تدریج به اهداف تعیین شده دست یافت.
انتهای پیام/.

 مرکز توان‌بخشی روزانه با ظرفیت 50 نفر در قزوین افتتاح شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، توان‌بخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.