سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چندین پروژه شهرداری طبس در هفته دولت

طبس در دومین روز از هفته دولت، شاهد افتتاح همزمان پروژه‌های شهرداری این شهر بود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ در دومین روز از هفته دولت، پروژه‌های شهرداری طبس شامل احداث بوستان‌های محله ای، فاز اول بازگشایی بلوار شهدای منای این شهر، آسفالت معابر شهری، توسعه فضای سبز پارک خندق و اصلاح نقاط حادثه خیز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان افتتاح شد.

بهارستانی شهردار طبس در توضیح پروژه‌های شهرداری در هفته دولت گفت: امسال از ۱۱ بوستان محله‌ای در شهرک امیرالمومنین، ۷ مورد تکمیل و ۲ مورد در حال اجرا می‌باشد که کلا ۸ هزار مترمربع با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال است.


وی در خصوص بازگشایی فاز اول بلوار شهدای منا گفت: این بلوار که عملیات اجرایی آن که در دهه فجر سال ۹۶ آغاز شده و ۱۵ فروردین ۹۷ عملیات خاکبرداری آن با حجم ۲۰ هزار متر مربع آغاز شده بود با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، امروز فاز اول آن افتتاح شد.
بهارستانی همچنین افزود: آسفالت معابر شهری در محله زیباشهر انجام شده و در بلوار ۲۲ بهمن شمالی ادامه دارد.
شهردار طبس از چندین مورد اصلاح نقاط حادثه خیز هم خبر داد و گفت:
۲ هزار متر طول جدول گذاری و هفت هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی با اشاره به این نکته که تمام این پروژه‌ها توسط نیرو‌ها و ماشین آلات شهرداری انجام شده است افزود: سعی ما بر توزیع متوازن خدمات و اجرای پروژه‌ها در تمام مناطق شهر و بدون ایجاد هزینه اضافی است.
شهردار طبس همچنین از سایر پروژه ها، چون کلنگ‌زنی بوستان مصلی، توسعه فضای سبز پارک خندق و آغاز طرح بازآفرینی شهری طبس خبر داد.
انتهای پیام /ب


برنامه‌های هفته دولت در طبس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.