سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی:

پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی در تیر ماه پیشرفت داشته است

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: براساس نتایج به دست آمده از نظارت عالیه پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی در تیر ماه سال جاری، ۳۵.۳۴ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهدی سالیانی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی گفت: این در حالی است که میانگین تخصیص اعتبارات استان عدد 45.38 می‌باشد.

وی افزود: نظر به اهمیت نظارت عالیه بر پروژه‌های عمرانی استان، از تیر ماه سال جاری پس ازهماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تعداد 4442 پروژه استانی با اعتباری بالغ بر 15367 میلیارد ریال در مدت 15 روز توسط تیم نظارت عالیه دفتر فنی استانداری و دفتر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد با 658 پروژه و 526 میلیارد تومان دارای بیشترین تعداد و اعتبار پروژه، داورزن با 79 پروژه و 12.8 میلیارد تومان دارای کمترین تعداد پروژه و خلیل آباد با 84 پروژه و اعتبار 10.4 میلیارد تومان دارای کمترین اعتبار پروژه می‌باشد.

سالیانی افزود: در میان دستگاه‌های اجرایی اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی با 633 پروژه و 142.1 میلیارد تومان دارای بیشترین تعداد و اعتبار پروژه است.

وی گفت: بر این اساس شهرستان‌های زاوه، تربت جام و چناران بالاترین درصد پیشرفت فیزیکی را دارا می‌باشند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی افزود: در این دوره از بازدید‌ها از مجموع 1563 پروژه ارزیابی شده از نظرکیفیت اجرا تعداد 47 پروژه براساس شاخص‌های تعریف شده با کیفیت عالی اجرا شده اند که بیشترین تعداد پروژه را شرکت آب و فاضلاب مشهد و اداره کل نوسازی مدارس استان داشته اند.
 
سالیانی گفت: شرکت آب فاضلاب مشهد به لحاظ اعتباری بیشترین پروژه را با کیفیت عالی داشته است.

وی افزود: براساس نتایج ارزیابی کیفی 1004 پروژه با کیفیت خوب اجرا شده است که از نظر اعتباری نیز 30.23 درصد پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: درسطح استان 4 پروژه با کیفیت ضعیف اجرا شده است که 0.16 درصد پروژه‌ها را تشکیل می‌دهد و نسبت به دوره مشابه سال قبل 0.21 درصد اعتباری کاهش داشته است.

سالیانی افزود: دستگاه‌های شاخص استان اداره کل نوسـازی وتوسـعه و تجهیزمدارس، شـرکت سـهامی آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل راه و شهرسازی، بنیادمسـکن انقلاب اسـلامی خراسـان رضوی، شرکت آب و فاضلاب مشهد، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شرکت سهامی شهرک‌های صنعتی استان می‌باشند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی، شهرستان‌های استان نیز براساس شاخص‌های کیفیت اجرا، پیشرفت فیزیکی، وسعت و جمعیت شهرستان، ورود اطلاعات پروژه‌ها به سامانه وزارت کشور و شاخص حجم تعداد و اعتبار مورد ارزیابی قرار گرفتند، که در این میان سـبزوار، طرقبه شاندیز، تایباد، درگز، زاوه، فیروزه، فریمان و مه ولات برتر شدند.

انتهای پیام // ف. ک


پروژه‌های عمرانی درحال پیشرفت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.