سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم‌زمان با هفته دولت؛

۴۲ پروژه عمرانی در اشکذر به بهره‌ برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان اشکذر گفت: هم‌زمان با سومین روز از هفته دولت ۴۲ پروژه با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۷۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمدعلی شاه‌حسینی  فرماندار شهرستان اشکذر گفت:  هم‌زمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار یزد، ۴۲ پروژه با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۷۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان اشکذر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شاه‌حسینی بابیان اینکه با حضور آقای زمانی قمی به‌صورت هم‌زمان سایر پروژه‌های صنعتی، عمران شهری و روستایی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز افتتاح می‌شود ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت رسمی یکی از پیشرفته‌ترین واحد‌های تولید ورق سلولوزی در شهرستان ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری این واحد شاهد شکل‌گیری محصولات تبدیلی دیگر در این خطه باشیم.

فرماندار اشکذر افزود: با حضور استاندار و به‌ صورت رسمی نخستین سینمای اشکذر و تفرجگاه شهر خضرآباد برای استفاده علاقه‌مندان بازگشایی خواهد شد.

شاه‌حسینی گفت: بهره‌برداری جاده روستای حسین‌آباد و فضای سبز و آبیاری کم‌فشار چند روستای رستاق را از دیگر برنامه‌های  امروز در هفته دولت است.

انتهای پیام/ی

افتتاح پروژه های عمرانی در اشکذر

برچسب ها: هفته دولت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.