سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری ۱۳ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۳ پروژه عمرانی در اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی هدف از اجرای این طرح‌ها را تسهیل تردد ، کاهش خطرات ناشی از تصادف و کاهش مصرف سوخت در تردد‌های جاده‌ای در استان عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها شامل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی ، روکش آسفالت جاده‌ها ، ایجاد استراحتگاه و اصلاح نقاط حادثه خیز است.
وی افزود: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی محور چناران به طول سه کیلومتر همچنین بهسازی و آسفالت راه روستایی ارکان در شهرستان بجنورد به طول ۶ کیلومتر به بهره برداری می‌رسد.
بدیعی مقدم گفت: پروژه آسفالت راه روستای گریوان- ملاغلام حسین- نیستانی به طول یک کیلومتر، آسفالت راه روستای رختیان به طول سه کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت محور گرمه - سنگ سوراخ به طول ۸.۳ کیلومتر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است.
بدیعی مقدم اظهار کرد: بهره برداری از پروژه ایجاد استراحتگاه موقت در محور گرمه - سنگ سوراخ به مساحت ۴۰۰ متر مربع نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.
وی با اشاره به بهره برداری از پروژه اجرای روکش آسفالت گرم بخش‌هایی از محور سنخواست - بجنورد به طول چهار کیلومتر گفت: پروژه روکش آسفالت گرم بخش‌هایی از محور جاجرم – امیرآباد به طول چهار کیلومتر هم این هفته به افتتاح می‌رسد.
وی ساخت مسیر و اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ قراجه رباط شوقان ، روکش آسفالت محور خرتوت به طول چهار کیلومتر، روکش آسفالت محور فرعی شهرآباد نیروی هوایی به طول هشت کیلومتر، بهسازی واجرای روکش آسفالت روستای توتلی –قاولقا به طول حدود ۲.۷ کیلومتر و روکش آسفالت محور عباس آباد-اسفید به طول ۹ کیلومتر را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در استان برشمرد.
انتهای پیام / ب

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راهها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.