سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندارسمنان:

رفع موانع فعالیت اساتید موسیقی امری ضروری است

سعیدناجی با اشاره به اینکه هنر موسیقی نشاط را به دنبال دارد گفت: تلاش برای رفع موانع فعالیت اساتید هنر به‌ویژه موسیقی امری مهم در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نشستی با اصحاب موسیقی و هنرمندان سمنان ضمن بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا موانع بر سر راه فعالیت موسیقی در کشور برداشته شود،گفت : امروز موسیقی باید کمک کند که در کنار غم و گریه که تلطیف روح و روان و ذهن جامعه شده شادی و نشاط را هم برای مردم جامعه به ارمغان آورد.

وی ویژگی هنر اصیل موسیقی ایرانی را در کنار مردم بودن دانست و عنوان کرد: نگاه حاکمیت این نیست که موسیقی را باید کنار گذاشت بلکه نگاه حکومت و دولت به این هنر آن چیزی است که در چارچوب قانون دارد عمل می‌شود که از آن حمایت می‌کنیم و در استان سمنان نیز شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه بوده و هستیم چراکه امروز همه شاخه‌های موسیقی ماندگار و فاخر در کنار مردم ماندگار شدند که باید آن را حفظ کرد.

ناجی بابیان اینکه توجه به اساتید بزرگ موسیقی از نشانه‌ها و ویژگی‌های مردمی بودن هنر اصیل موسیقی ایران است، افزود: اقدامات انجام‌شده در حوزه فرهنگ و هنر به‌ویژه توجه به فعالیت‌های موسیقیایی در استان سمنان خوشبختانه قابل‌تقدیر است .

انتهای پیام/ گ

تلاش برای رفع موانع فعالیت اساتید موسیقی ضرورت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.