سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت 68هزار متر مربع از معابر آبدانان

شهردار آبدانان از آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر در سطح 68 هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; شاپور هادیزاده شهردار آبدانان گفت:سال گذشته 68 هزار متر مربع از معابر  شهر آسفالت شده و تا پایان سالجاری نیز به همین مقدار از معابر و خیابان های مرکز شهرستان آسفالت می شود.

 

هادیزاده اضافه کرد : پارسال 85 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی شهر آبدانان و بهسازی زیرساخت های  شهر هزینه شد که این مبلغ  در زمینه های اجرای 2 هزار مترمربع انواع جدول گذاری، احداث و تجهیز المان های شهری، ایجاد کمربند سبز در ورودی غربی آبدانان، نوسازی ناوگان شهری، اصلاح معابر و اماکن شهری هزینه شده است.

 

وی افزود: طی یکسال گذشته از طریق کمیسیون ماده 100 با 70 نفر از متخلفان ساخت وسازهای خارج از مقررات برخورد شده و 80 نفر دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت رسیدگی قرار دارند.

 

هادیزاده اظهار کرد: جانمایی و احداث سایت پسماند با مشارکت بخش خصوصی، راه اندازی جاده سلامت، حمل و دفن بهداشتی زباله های شهری، پیگیری اجرای طرح تفصیلی شهر، تامین و پرداخت بموقع حقوق کارکنان، رفع نقص و ترمیم معابر عمومی، زیرسازی و اصلاح کوچه ها و خیابان های شهر و پرداخت مطالبات پیمانکاران از مهم ترنی اولویت های کاری این مجموعه در سال 97 است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

آسفالت معابر اصلی و فرعی آبدانان

 

برچسب ها: تسهیلات ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.