سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان مسلح مقابل قانون زانو زدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سارقان مسلح در شهرستان اندیمشک به دام قانون افتادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان به وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان اندیمشک اشاره کرد و بیان داشت: شناسایی و دستگیری افراد شرور در دستورکار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی اذعان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محض دریافت تدابیر و راهکارهای امنیتی و انتظامی با تشکیل تیم های پلیسی مجرب نسبت به اجرای تورهای امنیتی با توجه به جغرافیای جرم سارقان اقدام نمودند.

سردار عباس زاده افزود: در بررسی های اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد، سارقان اعضای یک باند حرفه ای هستند که با 2 دستگاه خودرو پژو 405 در نقاط مختلفی از شهرستان اندیمشک و همچنین شهرستان همجوار اقدام به شرارت، سرقت مسلحانه و تیر اندازی می کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تلاش های مستمر موفق شدند محل اختفاء سارقان را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تمامی اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح و شروران متواری را در مخفیگاهشان دستگیر کرده و تعداد 2 دستگاه پژو 405، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه را کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت ماموران گشتی اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با افرادی که به هرنحوی بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، بدون مماشات و با قاطعیت برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری قاتل فراری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.