سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۸ طرح گازرسانی در قزوین در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره برداری ۲۸ طرح گازرسانی روستایی و صنعتی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: با بهره برداری از ۲۸ طرح گازرسانی هزار و ۳۸۴ خانوار روستایی به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و شرایط برای بهره گیری هر چه بیشتر صنایع از نعمت گاز فراهم می‌شود.

بوشهری افزود: در هفته دولت ۱۸ روستا در منطقه الموت، ۴ روستا از توابع شهرستان تاکستان، دو روستای شهرستان آبیک، یک روستا از توابع شهرستان آوج، یک روستای منطقه بوئین زهرا و یک روستا در شهرستان البرز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

بوشهری اعلام کرد: برای گازرسانی به روستا‌ها ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و تعداد روستا‌های بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی در استان قزوین به ۴۷۰ روستا رسیده است.

وی افزود: با گازرسانی به این ۲۷ روستا، ضریب نفوذ گاز از ۸۱ درصد به ۸۴ درصد رسیده و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح پروژه‌ها، ضریب نفوذ گاز در روستا‌های تابعه شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا، آبیک، البرز و آوج حداقل ۹۳ درصد است که این نشان از توسعه گازرسانی متوازن و عادلانه در کل استان دارد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین درباره گازرسانی به واحد‌های عمده و صنعتی استان هم گفت: گازرسانی به محور صنعتی فارسیان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی؛ از ابتدای امسال تا کنون ۵۳ واحد عمده و صنعتی گازدار شده اند که در مجموع ۷۸ درصد صنایع استان از گاز طبیعی بهره‌مند ند.

انتهای پیام/

افتتاح چندین طرح گازرسانی روستایی و صنعتی در قزوین

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.