سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودزاده: اروند خرمشهر ۳ بر صفر پیروز مسابقه با سیاه جامگان است

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت: سیاه جامگان در بازی مقابل اروند خرمشهر در زمین حضور پیدا نکرد و بازی ۳ بر صفر به سود اروند می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود، امروز ( شنبه ) در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران ( آزادگان ) تیم های اروند خرمشهر و سیاه جامگان مشهد در ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه اروند به مصاف هم بروند اما اعضای تیم سیاه جامگان به دلیل مشکلات مالی حاضر به این سفر نشدند تا با وجود حضور بازیکنان و کادرفنی اروند خرمشهر این بازی برگزار نشود و بازی ۳ بر صفر به سود شاگردان میثاقیان گردد.

البته اعضای تیم سیاه جامگان امروز بعد از ظهر ( شنبه ) با ارسال نامه ای دست نویس به سازمان لیگ، درخواست تعویق این بازی را کرده بودند که مرود موافقت قرار نگرفت و حضور داوران و تیم حریف، بازی ۳ بر صفر به سود اروندی ها شد.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره می گوید: سیاه جامگان در بازی مقابل اروند خرمشهر در زمین حضور پیدا نکرد و به دلیل حضور نداشتن محرز نماینده مشهد، بازی ۳ بر صفر به سود اروند می شود. مسئولان تیم سیاه جامگان هیچ اطلاعی به سازمان لیگ نداند و به دلیل حضور داوران و تیم حریف در داخل زمین، آنها صد در صد ۳ - ۰ بازنده هستند. 

او افزود: سیاه جامگان اکنون نخستین بازی اش را سپری می کند که در زمین بازی حاضر نمی شود و اگر برای دومین بار این اتفاق رخ دهد، مانند نفت تهران به لیگ دسته سوم کشور سقوط خواهند کرد. در حال حاضر لیگ دسته اول ۱۷ تیمی است و امیدوارم مسئولان استان از تیم سیاه جامگان حمایت کنند تا این تیم به شرایط آرمانی برسد.


بیشتر بخوانید : پیروزی قشقایی در شب تساوی خونه به خونه و غیبت سیاه جامگان!


انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره انصراف سیاه جامگان از بازی مقابل اروند خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.