سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پراکندگی مراکز درمانی طرف قرارداد کمیته امداد/ چگونگی خدمات بیمه حوادث کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران چگونگی پرداخت بیمه حوادث کمیته امداد به مددجویان را تشریح کرد.

حمیدرضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیمه حوادث مددجویان گفت: در صورت بروز حادثه تمام هزینه بازسازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

وی در خصوص هزینه درمان فردی که بر اثر حادثه‌ای آسیب دیده است، گفت: حادثه با درمان متفاوت است. بیمه کمیته امداد عمده هزینه درمان را پرداخت می‌کند اما این مهم در شرایطی صورت می‌گیرد که فرد به مراکز طرف قرارداد کمیته امداد مراجعه کند. مراکز طرف قرارداد کمیته امداد دارای پزشکان متخصص هستند.


بیشتر بخوانید: گسترش بیمه حوادث طبیعی، نیازمند فرهنگ سازی است 


شیران افزود: به هر دلیلی ممکن است افراد به مراکز طرف قرارداد کمیته امداد مراجعه نکنند. در آن صورت کمیته امداد بخشی از هزینه درمان را پرداخت می‌کند اما بیشتر هزینه بر عهده مددجو است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه پراکندگی مراکز طرف قرارداد کمیته امداد موضوع مهمی برای مسئولین بود، گفت: با بیمارستان‌های مختلفی در سراسر استان تهران قرارداد بسته‌ایم. مراکز طرف قرارداد کمیته امداد از سطوح درجه یک تا مراکز کوچکتر را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.