سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 60 طرح عمرانی در شهرستان نطنز

فرماندار آران و بیدگل گفت : امسال در هفته دولت ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، ابوالفضل معینی نژاد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح می شود.

وی به نقش بالای خیران در تمام طرح های شهرستان اشاره و تصریح کرد: امسال در تکمیل طرح های افتتاحی نقش خیران ۷۰ درصد بوده است.

فرماندار آران و بیدگل افتتاح چهار طرح شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل شامل مرکز خدمات جامع سلامت کریمشاهی با مشارکت خیّر گرانقدر کریمشاهی، پایگاه سلامت امام رضا (ع) با مشارکت خیّر گرانقدر حاجی جمالی، خانه بهداشت علی آباد فخره و بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی با اعتبار حدود ۵۳ میلیارد ریال را از جمله پروژه های این هفته بیان کرد.

وی پروژه های بخش کشاورزی در دو بخش مرکزی و کویرات شامل شرکت به شیرین کویر ابوزیدآباد، صنایع غذایی وحیدنژاد، تسطیح لیزری دشت شهاب آباد، رضا آباد و زینبیه، طرح آبیاری کم فشار (تجمیع) صالحیه، جاده بین مزارع فیض آباد و مرغداری سیمبال با اعتبار حدود ۵۸ میلیارد ریال را از دیگرطرح های افتتاحی هفته دولت در آران و بیدگل نام برد.

معینی نژاد افزود: افتتاح طرح های راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، برق و ورزش و جوانان در بخش های مختلف شهرستان را از دیگر طرح های آماده شده برای افتتاح در هفته دولت است.

وی به نبود یک سالن اجتماعات مجهز در آران و بیدگل برای برگزاری جلسات مهم شهرستانی و استانی اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال سالن اجتماعات فرماندار با ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر و با صرف اعتبار دومیلیارد ریال افتتاح می شود.

 

انتهای پیام / س

طرح های هفته دولت در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.