فرماندار کاشان از افتتاح و عملیات آغاز ۲۴۲ طرح و پروژه و افزایش تعداد آن نسبت به سال قبل در هفته دولت خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حميد رضا مومنيان فرماندار کاشان، در نشست خبري به مناسبت هفته دولت با تبريك هفته دولت، به اهالی رسانه گفت: براي افتتاح وكلنگ زني اين پروژه ها بالغ بر 550 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني و 200 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي براي اين تعداد پروژه در كاشان هزينه شده است.
وی افزود: براي اين پروژه ها 201 ميليارد تومان از محل تسهيلات بانكي و بخش خصوصي هزينه شده است.

به گفته وي ، 263 فرصت شغلي جديد در کاشان با افتتاح و كلنگ زني242 عمراني درهفته دولت امسال ایجادخواهد شد.
فرماندار کاشان تصریح کرد: این تعداد پروژه در 11 حوزه عمران و بهسازي شهري، عمران و بهسازي روستائي، آموزشي و خدماتي، انرژي از جمله برق، ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري، كشاورزي، آب و فاضلاب روستايي و شهري، ورزش و جوانان، راهداري و حمل و نقل جاده اي، بهداشت و درمان و مخابرات افتتاح و يا عملیات آغاز به ساخت آن آغاز مي شود.

مومنیان، اظهارداشت: اين تعداد پروژه ازسوي 26 دستگاه شهرستان از جمله، تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، دانشگاه علوم پزشكي، دانشگاه كاشان، شركت آب و فاضلاب، بخش فروآورده هاي نفتي، شركت آب و فضلاب روستايي، شهرداري قمصر، مشكات، راه و شهرسازي، امور برق، ميراث فرهنگي، جهاد كشاورزي، ورزش و جوانان، بخشداري ها ، مخابرات، بنياد شهيد، راهداري و حمل و نقل جاده اي، بنياد مسكن، كميته امداد، آموزش و پرورش، و منابع و طبيعي و آب خيزداري آماده افتتاح و كلنگ زني است.

وی، از افزايش 28 درصدي تعداد پروژه هاي قابل بهره برداري و كلنگ زني در هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: سال گذشته 189 پروژه افتتاح و كلنگ زني شد كه اين تعداد با 28 درصد افزايش در سال جاري به 242 پروژه افزايش يافته است.

مومنيان هم چنين از افزايش بيش از 30 درصدي اعتبارات پروژه هاي عمراني شهرستان كاشان نسبت سال گذشته خبرداد و اظهار داشت: با وجود تنگناهاي مالي و مشكلات اقتصادي موجود اما با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي ميزان اعتبارات پروژه هاي عمراني كاشان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزايش يافته است.
وی حفظ اشتغال موجود شهرستان در شرايط آغاز تحريم هاي جديد آمريكا را حائز اهميت خواند و از كند شدن روند اشتغال در كاشان خبرداد و ابراز اميدواري كرد بتواند تا پايان سال جاري كند شدن روند اشتغال در كاشان را جبران كند.
فرماندار کاشان در ادامه به ديگر برنامه هاي هفته دولت در شهرستان كاشان نيز شااره كرد و گفت: در آستانه چهليمن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز هفته دولت فعاليت هاي فرمانداري كاشان براساس دو محور گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شش ماهه دوم امسال و همچنين مقايسه 40 ساله انقلاب اسلامي با قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در برنامه هاي هفته دولت متمركز شده است.

مومنيان، اطلاع رساني فعاليت ها و برنامه هاي دستگاههاي مختلف شهرستان در سطح شهرستان را يكي ديگر از برنامه هاي هفته دولت در كاشان دانست و افزود: در هفته دولت به مدت 4 روز در 4 بخش قمصر، نياسر، برزك و مركزي و شهرستاهاي تابعه طرح ها و پروژه هاي آماده شده در حوزه هاي خدمات، زير ساخت و حمل و نقل، ارتباطات، بهداشت و درمان و مخابرات افتتاح و يا كلنگ زني خواهد شد.

وي، برگزاري جشن هاي شبانه و هر شب يك جشن در يكي از بخش هاي چهارگانه مركزي، برزك، نياسرو قمصر تحت عنوان خادمان دولت و مردم با هدف ايجاد نشاط و اميدآفريني در جامعه همراه با ارائه گزارش هاي خدمات انجام شده دستگاههاي شهرستان را از دیگر برنامه های در هفته دولت برشمرد.

انتهای پیام/م

نشست خبری فرماندار کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.