سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۱۶ درصدی مشارکت مردم زنجان در روز عید قربان

مشارکت مردم استان زنجان در روز عید قربان امسال نسبت به آمار سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: همزمان با عید قربان خیران زنجانی حدود ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال در قالب نذورات، گوشت قربانی و گوسفند زنده به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اهدا کردند.

صفری افزود: میزان مشارکت مردم زنجان درروز عید قربان امسال نسبت به آمار سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش داشته و دریافت کمک‌ها و نذورات همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد که سال گذشته نذورات قربانی جمع آوری شده در عید قربان یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال و در طول سال این میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: شاخص‌ترین مشارکت مردم در عید قربان امسال، قربانگاه روستای کهلا از توابع شهرستان خدابنده بود که مردم نیکوکار و خیران این روستا با ۲۰ راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان منطقه انجام دادند.

صفری خاطر نشان کرد رسیدگی به حال نیازمندان ریشه در اعتقادات مردم دارد و طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و از این رو خیران با اعتماد و اطمینان کامل در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ع

نذورات میلیاردی زنجانی‌ها به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.