سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس مطرح کرد:

چالش در تامین نیاز‌های اساسی زندگی / وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: در حالی که مردم در فشار اقتصادی به سر می‌برند بسیاری از افراد با فساد رانت‌خواری می‌کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدیف بدری نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان اردبیل اظهار داشت: رانت خواری و فساد مردم را آزرده خاطر کرده و مبارزه جدی در این زمینه باید انجام شود.

وی با اشاره به این که انتظار می‌رود دولت و مسئولان اقدامات اساسی در مورد فساد مالی و رانت‌خواری انجام دهند بیان کرد: در حالی که مردم در فشار اقتصادی به سر می‌برند بسیاری از افراد با فساد رانت‌خواری می‌کنند.

بدری بیان کرد: هم‌اکنون مردم با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو هستند و در تامین نیاز‌های اساسی زندگی خود را با چالش‌های زیادی می‌گذرانند که باید برای این امر اقدامات اساسی انجام شود.

وی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است و در حوزه اقتصادی کشور ضعیف عمل شده و باید این حوزه به طور اساسی تقویت شود.

وی اظهار کرد: وزیر اقتصاد فردا در مجلس حضور می‌یابد و بنده نیز صحبت کرده و مطالبات مردم را بیان می‌کنم.

 صدیف بدری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پروژه راه‌آهن اردبیل تا پایان دولت به پایان می‌رسد و اعتبارات خوبی از فانیانس داخلی به این پروژه تزریق شده و قسط نخست این پروژه هفته آینده پرداخت می‌شود و با پرداخت این قسط روند اجرایی این پروژه تسهیل و مطالبات پیمانکاران مربوطه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ی

 

حوزه اقتصاد ضعیف عمل کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.