سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح کارفرمایی برای نخستین بار در کشور در گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: طرح کارفرمایی برای نخستین بار در کشور، با هدف اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: طرح کارفرمایی برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود و بر این اساس بنگاه‌های اقتصادی در صورت اشتغالزایی و جذب مددجویان کمیته امداد، تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان افزود: اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اهداف کمیته امداد گیلان است و برای تحقق این مهم نیز از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

علیرضا محمدی از شناسایی واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های کوچک و بزرگ برای سنجش فعالیت و توانمندی آن‌ها برای جذب نیروی کار خبر داد و گفت: کارشناسان کمیته امداد گیلان با تحقیقات میدانی صلاحیت واحد‌های تولیدی را تأیید کرده و سپس نیروی کار را از بین مددجویان متقاضی به آن‌ها معرفی می‌کنند.

وی از همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی با این نهاد حمایتی- امدادی برای آموزش مهارت و مشاوره شغلی رایگان ویژه مددجویان خبر داد و افزود: در ۵ ماه نخست امسال بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان در دوره‌های آموزشی و کسب مهارت شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان تصریح کرد: آموزش بیش از ۶ هزار و ۵۴۰ نفر از مددجویان برای کسب مهارت شغلی و حرفه‌ای از برنامه‌های پیش روری کمیته امداد گیلان است.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح کارفرمایی برای نخستین بار در کشور در گیلان اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.