سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

دولتمردان برای خدمت به مردم عزم جدی دارند

سید شهاب الدین چاوشی گفت: با وجود تمام مشکلات دولت در شرایط کنونی، 606 طرح استان با بیش از پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در آیین آغاز برنامه های هفته دولت در استان با اشاره به اینکه شان مردم بالاتر از خدمات ما است، گفت: مردمی که 40 سال برابر استکبار ایستادگی کرده اند شایستگی خدمات بیشتری دارند.

استاندار سمنان با اشاره به عید غدیر، افزود: به خاطر این که مردم در ان دوره در صحنه نبودند، آن حضرت 20 سال خانه نشین شد، این امر نشان از اهمیت حضور و همراهی مردم است.

وی افزود: نگاه دولتمردان در جمهوری اسلامی نگاه امام علی(ع) است یعنی با همراهی مردم حکومت را پیش می برند.

چاوشی عنوان داشت: رهبری اشاره داشتند که در انقلاب مردم آمریکا را از ایران بیرون کردند و اکنون آمریکا از منطقه خارج شده است.

استاندار سمنان تصریح کرد : استکبار جهانی منافع خود را در منطقه از دست داده است و به دنبال احیای هویت خود در منطقه است و اساس دشمنی های آمریکا با ایران به همین دلیل است.

وی افزود : آنچه امروز در کشور مهم است، این است که اختلافات سلیقه ای و جناحی نباید باعث جدایی داخلی شود، در حالی که دوران سختی مانند جنگ تحمیلی را با وحدت داخلی به سلامت گذراندیم. 

انتهای پیام / گ

با وجود تمام مشکلات دولت در شرایط کنونی، 606 طرح استان سمنان افتتاح می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.