سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دفاتر کمیسیون انتخابات کماکان مسدود است/ بیش از 9 میلیون برگه رای دهی توسط سازمان ملل چاپ می شود

سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات گفت: بیش از 9 میلیون برگه رای دهی مطابق با لیست نهایی نامزدها توسط سازمان ملل به چاپ می رسد.

 

سید حفیظ الله هاشمی، سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیش از 9 میلیون برگه رای دهی مطابق با لیست نهایی نامزدها توسط سازمان ملل به چاپ می رسد.

دفاتر کمیسیون مستقل انتخابات بیش از 10 روز است که توسط هواداران نامزدهای حذف شده مسدود است، لذا جلسات رسمی این کمیسیون در منزل شخصی گلاجان عبدالبدیع صیاد، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات برگزار می شود.

وی افزود: طراحی اوراق رای دهی بر اساس لیست نهایی نامزدها، طی جلساتی که در منزل رئیس کمیسیون داشتیم تصویب شده و برای چاپ به «یوناما»، دفتر معاونت سازمان ملل در کابل سپرده شده است

به گفته وی، قرار است بیش از 9 میلیون برگه رای دهی برای انتخابات پارلمانی در شهر دبی چاپ شود که هزینه آن توسط سازمان ملل پرداخت می گردد.

سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات ابراز امیدواری کرد که در هفته جاری دفاتر این کمیسیون بازگشایی شده و فعالیت آنها مطابق با جدول زمانی ارائه شده به طور جدی تری از سر گرفته شود.

وی تاکید کرد که اعتراض نامزدهای حذف شده چیزی را تغییر نخواهد داد زیرا لیست رائه شده نهایی است و برگه های رای دهی نیز مطابق این فهرست به چاپ سپرده شده است.

گفتنی است که انتخابات پارلمانی افغانستان قرار است در تاریخ 28 میزان/ مهر سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.