سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای ترامپ: دوباره با حداکثر آرا در انتخابات پیروز می‌شوم!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در ایالت اوهایو درباره برنده شدن مجدد در انتخابات ۲۰۲۰ ابراز اطمینان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در ایالت اوهایو درباره برنده شدن مجدد خود در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 ابراز اطمینان کرد.

دونالد ­ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اوهایو گفت: «به خاطر داشته باشید که شما در انتخابات نمی‌توانید برنده شوید مگر اینکه آراء ایالت اوهایو را به همراه داشته باشید. من این مطلب را بار‌ها شنیده‌ام. شما به ایالت اوهایو نیازمند هستید؛ بنابراین من به عنوان ترامپ می‌توانم برنده شوم. من می‌دانم که ما با حداکثر آراء برنده خواهیم شد. ما با این برد می‌توانیم به برد‌های خود ادامه دهیم. من این ایالت را دوست دارم. من در اینجا در تابستان کار کرده‌ام. من سینسیناتی را دوست دارم. در ماه نوامبر (اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره) ما برنده خواهیم شد. ما یک خانواده بزرگ را در اوهایو داریم. اینجا یک مکان ویژه است که به ما در رسیدن به برد در انتخابات کمک خواهد کرد.»

گفته می‌شود از سال ۱۹۶۰ میلای هر نامزدی که بیشترین رای را در ایالت اوهایو به دست آورده، در نهایت پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شده است. 

انتهای پیام/

ابراز اطمینان ترامپ درباره پیروزی مجدد در انتخابات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایرانی
۰۹:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
شک نکنید دوره بعدی هم رییس جمهور هست این ترامپ نادون