سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعا‌هایی برای رفع بیماری + ذکری مجرب برای رفع مرض‏

شاید شما هم در بسیاری از احادیث و سخنرانی‌ها شنیده باشید که برخی از ادعیه و آیات و سوره‌های قرآن می‌تواند در روند بهبود برخی از بیماری‌ها تاثیر داشته باشد.

اگر خداوند دردی را بدهد قطعا درمان آن را می‌دهد و همه چیز به دست او بوده و هر آنچه که او بخواهد اتفاق خواهد افتاد و در این بین افرادی هستند که از این ادعیه نتیجه گرفته اند و به نوعی می‌گویند شفا گرفته اند.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب به معرفی انواع بیماری‌ها در قرآن و همچنین نقش ادعیه در درمان بیماری‌ها بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

بیماری چیست؟

بیماری (پارسی میانه: ویماری) به ناهنجاری در بدن یا روان می‌گویند که به علت ناراحتی، اختلال عملکرد یا تنش در بیمار یا سایر افراد مرتبط با او ایجاد می‌گردد.

البته باید میان بیماری و سایر حالت‌ها مانند خستگی، ضعف، کسالت و اندوه تفاوت گذاشت.


بیشتر بدانید: در هر سختی و دشواری بگویید حسبی الله


عامل ایجاد بیماری می‌تواند بیرونی (مانند باکتری، انگل، تغذیه ناکافی و…) یا درونی (مانند پرکاری تیروئید، دیابت و …) باشد.

همچنین بیماری می‌تواند مادرزادی (مانند سندرم ترنر یا لب شکری) یا ژنتیکی مانند آلبینیسم باشد. بیماری تند (حاد) یا کهنه (مزمن)، واگیر دار یا ناواگیر نیز می‌تواند باشد.

هر بیماری با شماری علائم و نشانه‌های ویژه شناخته و آشکار می‌شود.

شناخت و درمان بیماری بر عهده پزشک است.


بیشتر بدانید: آثار گفتن اذکار الهی از زبان رهبر معظم انقلاب 


دعا در بهبود بیماران چه نقشی دارد؟

استاد شیخ حسین انصاریان در پاسخ به این پرسش می‌گوید:

دعا در بهبود بیمار نقش تعیین کننده اى دارد و بسیارى از مردم اثرات شگفت انگیز دعا را در شفاى بیمارى هاى غیر قابل درمان با چشم خود دیده و آن را تجربه کرده اند. البته روشن است که این سخن به معناى نادیده گرفتن طب و دارو و جایگزینى دعا نیست. اما مى توان از دعا به عنوان عامل معنوى در کنار عوامل مادى یاد کرد.

سابقة دعا درمانى همچون استفادة بشر از داروهاى گیاهى و شیمیایى قدمتى طولانى دارد و انسان‌ها در اثر تعالیم آسمانى همواره از دعا براى تسکین آلام خود بهره مى جستند. تأثیر دعا از این طریق قابل توجیه است، زیرا دعا یک نوع تلقین است و در حال حاضر یکى از روش هاى درمان، تلقین به بیمار محسوب مى شود.


بیشتر بدانید: همه چیز درباره ذکر و آثار آن / چرا باید ذکر گفت؟ 


گفته شده " گوئه" که طب نخوانده بود و در گذشته احضار ارواح مى کرد، ضمن این عمل به قدرت فوق العادة روح پى برد. آن گاه امراض علاج ناپذیر را پس از اظهار عجز همه پزشکان نامی، با اسلوب خاصى معالجه مى کرد.

از جمله روش هاى او این بود که جملاتى مى ساخت و بیمار را موظف مى کرد که آن‌ها را در اوقات معیّنى به ویژه صبح به محض بیدار شدن تکرار نماید. با دعا، نیروى از دست رفته جبران مى شود و در عوض نیروى جدیدى در انسان ایجاد مى گردد.

دکتر کارل، نویسنده، پزشک، جراح و زیست شناس معروف فرانسوى و دارندة جایزه نوبل مى گوید: دعا و نماز قوى‌ترین نیرویى است که انسان مى تواند تولید کند.

در حرفه پزشکى خود من مردانى را دیده ام که پس از آن که تمام معالجات در حال آنان مؤثر واقع نشده بود، به نیروى دعا و عبادت از بیمارى و مالیخولیا رهایى یافتند.

در مورد مرحوم حاج شیخ حسنعلى اصفهانى گفته اند:

آن مرد وارسته و با تقوا با یک جمله دعا و دادن یک حبه نبات یا یک دانه انجیر خشک و یا چیزى شبیه به آن، بیمارى غیر قابل درمان را حتى از راه دور، با درخواست از پروردگار عالم شفا مى داد. گاهى کسى را مار و یا عقرب مى گزید و فرد گزیده شده از درد به خود مى پیچید. شخصى نزد شیخ مى رفت و از او کمک مى خواست.

شیخ با یک جمله دعا و دادن مقدارى آب، یا حبه نبات و یا یک انجیر خشک به شخص واسطه، مار گزیده را در منزلش آرامش مى بخشید.


بیشتر بدانید : از خواص ذکر لا اله الا الله چه می‌دانید؟! 


نکتة قابل توجه آن است که از نظر مادى عوامل مؤثر در اجل و روزى و سلامت منحصراً مادى است. تنها عوامل مادى است که اجل را نزدیک یا دور مى کند؛ روزى را توسعه مى دهد یا تنگ مى کند؛ به تن سلامت مى دهد یا مى گیرد، اما از نظر جهان بینى الهی، علل و عوامل دیگرى که عوامل روحى و معنوى نامیده مى شوند.


ببینید: چگونه دعا حلال مشکلات می شود


بر این اساس امام صادق (ع) مى فرماید: بر تو باد به دعا کردن که داروى هر دردى است.

امام خمینی (ره) در رفع شبهه اى که در مورد دعا طرح شده بود فرمود: هیچ منافاتى بین به کار بستن اسباب طبیعت و رفتن پیش اطبا و کارمندان این جریانِ محکم طبیعت، با توسل به خداى عالم و طبیعت نیست، زیرا که جریان طبیعت نیز از مظاهر قدرت حق تعالى است و خدا است که به هر دارویى خاصیتى داده است. مگر آثارى که در داروى داروخانه‌ها مى بینیم، از خودِ آن‌ها است. این آثارى است که خداى قادر عالم به این دارو‌ها داده است.

دعا‌هایی برای رفع بیماری

امام صادق (ع) فرمود: هر گاه در کنار مریضی بودی، دست خود را بر سر مریض بگذار و این دعا را بخوان:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِیُّ اللَّهِ عِیسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ص. مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَةَ (نام شخص و مادر او را می‌برد) لَا یَقْرَبُهُ إِلَّا کُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِیذُهُ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ کُلِّهَا الَّتِی سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَیْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ إِلَّا انْزَجَرْتِ أَیَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِینَ

(پناه به نام خدا و به خدا و از خدا و به سوی خدا و آنچه خدا بخواهد و این که هیچ نیرو و حرکتی نیست. مگر به اذن خدا و این که ابراهیم دوست خدا و موسی نجات یافته خدا و عیسی روح خدا و محمد فرستاده. خدا - که درود خدا بر او و آل او و بر همه انبیاء - از باد‌ها و دردها. به نام خدا، به یاد خدا، و با استمداد از تقدیرات خدا، برای فلانی پسر فلانی، اقرار به اعتقادات ندارد مگر مسلمان، پناه می‏ برم به خدا با کلمات. تامه‏ ای که حضرت آدم (ع) خدا را با آن‌ها خواند تا توبه او پذیرفته شد، همانا او توبه‏ پذیر مهربانی است. ای دردها، با اجازه خداوند و کلمات مقدس شما را فراری می‏ دهم که خدایی جز او نیست. همانا هر کار و آفرینشی برای اوست، آفرین بر خدا پروردگار عالمین.)


ببینید: چرا دعا می‌کنیم؟


سپس آیه الکرسی و سوره ‏های حمد و معوذتین (فلق و ناس) و اخلاص را هر کدام یک مرتبه و نیز ده آیه از سوره یس بخوان، بعد هم این دعا را بخوان:

اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ.

(خداوندا! با شفای خود او را شفا ده، و با دوای خود او را مداوا کن، و از بلاهایت او را عافیت بده، و سلامتی به او بده به حق محمد و آل محمد - که درود خدا بر او و بر آل او). (بحارالانوار ج. ۹۲ ص. ۱۶)

دعای مخصوص و مجرب برای درمان بیماری

شیخ کفعمى در کتاب «مصباح» فرموده:هرگاه در تو مرضى باشد، به موضع سجده خود دست بکش، و آن را پس از نماز واجب‏ هفت مرتبه بر آن موضع بمال و بگو این دعا را:

یَا مَنْ کَبَسَ الْأَرْضَ عَلَى الْمَاءِ وَ سَدَّ الْهَوَاءَ بِالسَّمَاءِ وَ اخْتَارَ لِنَفْسِهِ أَحْسَنَ الْأَسْمَاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا وَ ارْزُقْنِی وَ عَافِنِی مِنْ کَذَا وَ کَذَا.

اى که زمین را بر آب فشرد، و هوا را به ‏آسمان بست، و بهترین نام‌ها را براى خویش برگزید، بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و با من چنین‏ و چنان کن‏ و روزى‏ ام ده، و سالمم بدار از چنین‏ و چنان

ذکری مجرب برای رفع مرض‏

از حضرت رضا (ع) روایت شده که فرمودند: برای رفع هر مرضی بخوانید:


بیشتر بدانید: این چهار ذکر کوتاه از قرآن به شما آرامش می‌بخشد 


یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء

(ای فرستنده و عطاکننده شفا، و‌ ای کسی که به لطف خویش درد‌ها را از جان‏ها و جسم‏ها می‏بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر درد‌های من شفا عنایت فرما). (مصباح کفعمی ص. ۱۵۲)

سوره مبارکه حشر

هرگاه این سوره قرآن کریم را با خلوص بر بیمار بخوانند ان شاءالله شفابخش است.

در روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله و سلم آمده است:

هنگام قرائت سه آیه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب خداوند و این عمل شفای همه بیماری هاست به جز مرگ.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دعا ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سلام عزیزان دخترم مریض هست دکتر جواب داده لطفآ دعا کنید
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام من همه این دعاها رو برای پدرم خواندم امیدوارم به حق محمد و آل محمد همه بیمار ها را خدا و پیامبرش شفا بدهند پدرم مشکل کبد و ریه داره و توی شهر ما هم دکتر کبد و ریه نیست و باید اعزامش کنند شیراز ولی تخت خالی داخل آی سی یو گیر نمیاد که به خوان وعزامش کنن از همتون التماس دعای ویژه دارم که برای بابام دعا کنید من هنوز سنی ندارم که به خوام بابام رو از دست بدم مادر من میشه زن دوم پدرم و بچه های پدرم اصلا به فکرش نیستن الان یک هفته هست که توی بیمارستان بستری هست هیچ کدومشون نمیگن پدر ما مرده با زنده ه
حاجی پور
۱۵:۲۳ ۱۲ تير ۱۴۰۲
الللم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم خدایا از خود بگویم یا از بهانه از غم بگویم یا از زمانه همه مشکلات رو بی خیال همانطور که مولایمان امام علی فرموده رنجها وسختیهای دنیا مانند ابرها زود می‌گذرند یارب الحسین بحق الحسین اشف الصدر الحسین بظهور الجحه که اگه تو بیایی انشاءالله دیگه دنیا و عاقبتمون بخیر میشه ...بحق دکر شریف اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
مهسا
۱۲:۳۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خدایا خودت مادرمو شفا بده
الهم صلی الا محمد وال محمد
لا اله الا الله
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
با سلام براي مادر من دعا كنيد كه سالهاست بيماره دكترا جواب كردن ، كه دكترا در مقابل پروردگار عالم هيى نيستن .مادرم خيلي داره زجر ميكشه و همه چيو ميفهمه و از مرگ ميترسه
ناشناس
۰۴:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
یا امام رضا ع کمک همه مریض ها کن همه را شفا بده همه شر این ویروس از سر دنیا کم کن .یا مهدی یا امام هادی مدد
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
لطفاً برای دخترم دعا کنید
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام 8سال بود که از خدا بچه میخواستم الان که خدا بهم نظر انداخته ودوتا دختر نازنین بهم داده 6 ماهه که بیمارم وهرچی دکتر میرم خوب نمیشم التماس میکنمم در حق من وهمه مریضها دعاکنید تا خدا رحمی به بچه هام بکنه
زهرا
۱۱:۵۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
برای بچه ام دعا کنید دوماه حالش خیلی بده
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام برای مادره من هم دعا کنید نمیتونه نفس بکشه لطفا
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام بچه ی من دختر نازم از دو سالگی بیماری برص گرفته من ذره ذره آب شدم،به هر در زدم اما الان دیگع نا امید شدم،یعنی میشع بچم شفا بگیره؟
لیلی
۲۳:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خدایا به حق اسم عزیزت قسم همه مریضاراشفا بده منم شفا بده روح وجسمم همه بههم ریخته سرپرست دوتا بچه هم هستم
خدایا التماست میکنم
علیرضا
۲۳:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
ده تا صلوات جهت عاقبت بخیری و سلامتی همه مسلمون ها و ادم های دنیا بفرستید
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام التماس دعا دارم بابت مادرم
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام من فقط ۱۴ سالمه دعا کنید بیماریم رفع بشه ازتون خواهش میکنم
لطفا یه سوره حمد برای شفای من و تمام بیمازان بخونید
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام به همگی دوستان عزیز من مامانم به بیماری کرونا مبتلا شده تورو خدا براش دعا کنید من هم برای شما دعا میکنم انشاالله همه هرچه زودتر خوب بشن فرج اقا امام زمان«عج»
ایمان
۱۸:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
توروب دودست بریده اباالفضل بحق امام هشتم بحق پهلوی شکسته فاطمه زهرا دعاکنیدخوب بشم جوونم هزارامیدارزودارم دعاکتید بیماریم مسری وحاد نباشه
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام من25سالاست مریزم توخدادعاکونید
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام برای پدرمنم دعا کنید الان 8روز توی آی سی یو با دستگاه نفس میگه دعا کنین سایش از سرم کم نشه خیلی حالش بده
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
التماس دعا
امین
۱۲:۵۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
دوستان خواهشن برای پدر و مادر من هم دعا کنید. یا امام زمان
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
باسلام توروبحق تک تک ایه های قران ازته دل برای سلامتی پدرم دعاکنید که سالم باشه یک سال خوب شده میخواد کلروسکپی بده دعا کنید خیلی فقیرو گرفتاره فقط سالم باشه خداوند گره گشای همه باشه یا حسین ممنونم ازشماها
رسول
۰۰:۵۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام منم در بستر بیماری هستم .برای همه بیماران دعا میکنم .الهی بحق مریض مصلحتی کربلا آقا امام سجاد علیه السلام به همه بیماران شفای عاجل کرامت بفرما .الهی آمین به حق آمین حضرت فاطمه زهرا س
ببتا
۱۹:۱۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام یه بچه داریم ۵سالشه حالش خیلی بده توروخدا براش دعاکنین
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام خدا به حق قران همه مریضا رو شفا بده. میگن دعای غیر درحق یکدیگر اجابت میشه خواهر زاده ام جوان 28 ساله ای هست به بیماری چشم مبتلا شده،خیلی التماس دعا دارم برای شفا و حفظ بیناییش. جوونه و کسی رو نداره اول خدا بعد دعای شما. التماس دعا
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام یه بچه نوزاد داریم 1ماهش هس برای سلامتیش دعا کنین خیلی حالش بدع اسمش هم محمد یاسین هس تورو خدا دعا کنین. ممنون مرسی
Sahar
۲۲:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
اللهم صل علی محمد و آل محمد
انشالا همه سالم باشیم
دعا کنیم در حق هم
من هم بدجور نگرانم ...در حق من هم دعا کنید دوستان
خیلی محتاجم به دعا
خدایا نظری کن بر من گناهکار
ناشناس
۰۴:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
با سلام لطفا برای مریض مد نظر ما هم دعا کنید مادر جوانی ک تازه زایمان کرده و الان در بستر بیماری آخرتون با سید الشهدا
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام
پسر ۵ساله ای دارم ک مریضیه داون سندروم داره پیش از اندازه فعاله .تروخدا واسه پسر منم دعا‌کنید امید اولش خداست بعدش با دعاهای شما شفا پیدا کنه لطفا دعاکنید براش
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
هیچ چیز بدتر از بیماری نیست واین یکی از علل ایمان وبیتوجه شدن به مال دنیا است
سادات
۲۱:۱۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام
خیلی این روزا ناامید شدم انقد دکتر رفتم هیچکس تشخیص درس نمیده بیماریمو
یه تایمی یه دارویی خوردم تا یک سال خوب بودم باز شروع شد‌.ضعف شدید چشمو ابرو دارم
توروخدا برای منم دعا کنید دیگه خسته شدم
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۹
خدایابه حق خانم فاطمه ی زهرا همه مریضها رو شفا بده پدرمن هم بیهمه ی مریضا شفا بده خدایا ویروس منحوس کرونا را
از روی زمین ریشه کن کن
هدی هدایی
۰۱:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
یا حسن یاحسین یا سجاد یا باقر یا صادق یا کاظم یا رضا یا جواد یا هادی یا عسگری یا مهدی شمارو به مادرتون زهرا قسم میدم به حق شهدای مدافع حرم و شهدای دیگر شفای من رو بدید
گوهر
۱۰:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام تورو خدا برای شفای پدرم دعا کنید پول نداریم ببریم بیمارستان زخم صورتش روز ب روز بیشتر میشه
فاطما
۱۸:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اومدم اینجا رو خوندم پیامها اینقدر گریه کردن چقدر دلامون شکسته هست چقدر دردامون بیدواست و چقدر ادمهای بی کس و کاریم که جز خداوند هبچ کسو نداریم خدایا ازت میخام به حق عظیم تربن اسم اعظمت دلهای ما را به خودت گره بزن و در خودت ما را حل کن جز تو یاوری نداریم به حق بندگان مخلصت
یاسین
۱۸:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام .ممنون .خواندن سوره حمد هزارو یک بار ودمیدن در لیوان پر از اب.ونوشیدن جرعه ای از ان در هر روز.ظرف چند روز شفا پیدا خواهید کرد.
kiana
۱۶:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
برام دعا کنید خیلی حالم بده دکترا ازم نا امید شدن
بخاطر کرونا نمیتونم برم بیمارستان دیگه خسته شدم نمیتونم خدایا همه ی مریضا رو شفا بده آمین :)
A
۰۱:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای من و تمام بیماران دعا کنید
حسن عباسی
۲۲:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام واسه مادر منم دعا کنین 2 هفته هست که توی ای سی وی هست خونریزی مغزی کرده بود فردا صبح هم دوباره یه عمل باید انجام بدن واسه گلوش ایشالله بحق حضرت زهرا(س ) همه مریضا شفاء پیدا کنن مادر منم بین اونا یا امام حسین رو سیام نکن یه عمره واست نوکری کردم بحق باب الحوائج آقا علی اصغر یه نظری کن التماس دعا
بینام
۱۰:۳۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام لطفا برای مادرم دعا کنید چند روز مریضه.اجرتون با امام حسین
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
تورو خدا برا پدر من هم که در بیمارستان بستری هست دعا کنید .خدایا به حق همه خوبیها و جلالت و نه به خاطر بدیهای ما که درمقابل خوبیهای تو ناچیزه اساعه لباس عافیت بر تن تمام مریضها بپوشان و سایه شوم این ویروس منحوس رو از سر تمام بندگانت دور بفرما. (یامن اسمه الشفا و ذکره الشفا)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
براي برادم دعا كنيد سرطان خون داره و ٨ روزه تب داره و مشكوك به كروناست .خدايا اين بيماري چرا تموم نميشه . خدايا كمكمون كم
سعید
۰۱:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام مادر یک هفته ای هست درگیری مریضی هست لطفا دعا کنید برای مادرم التماس دعا دارم دعا کنید حال مادرم خوب بشه انشاالله سایه تمامی پدر مادر ها بالایی سر بچهاشون مادر چراغ خانه اس خدایا همه مریض هارو شفا بده
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
انشالله كه مادرتون زود خوب ميشن براشون دعا كردم سايشون مستدام باشه
Oxin
۰۹:۰۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
یا غفور و یا رحیم
بابایی.
۱۸:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
یا فاطمه زهرا..بخاطر بچه ام دست منو بگیر
تقی
۱۹:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
خدا همه ی بیمارها رو شفا بده و افراد سالم رو از درد و بیماری حفظ کنه
التماس دعا دارم از همه تون
یا حق
نرگس
۱۷:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
ماهم بیمار جوانی داریم که مبتلا به کرونا شده. التماس دعا دارم از همه ی شما بزرگواران.
اللهم اشفع کل مریض
اصغرزاده
۲۲:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
من سيدم واسه همتون دعاکردم
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام تو روخدا واسهدهمه دعا کنید به حق جدتون این مشکلات حوادت تموم شه
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
الهی به حق جلال و جبروت خدا به حق پریشون دلی حضرت زینب به حق قران خدا همه بیماران را شفا بده خدا ابروی همه بنده هاشو بخره و من را هم شفا بده
حسن
۱۲:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ان َشاء الله
برای ما هم دعا کنید
ناشناس
۰۳:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
برای همه کرونایی هادعاکنیدانشالله همه آدمهای کره زمین سالم باشن
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اللهم اشفع کل مریض
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
به نام خداوند بخشنده مهربان .یروزی همه چیز بهت میده یروزی هم ازت میگیرد.از خداوند مهربان سلامتی و برکت برای همه مردم و شفای بیماران را میخواهم.آمین
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
شفاي همه مريضا رو از خداوند منان خواستارم
ما به هم محتاجیم
۱۲:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام ما مسلمان ها به هم محتاجیم،شما برای ما دعا کنید تا ما برای شما دعا کنیم،که این دعا گیرنده تر است،خدایا لباس عافیت به تنش بپوشان،که انچنان اشفته ام کرده که برای دیدن وصال بی مثالش جان از تنم میرود اندر طلبش،تروخدا برای زندگیم دعا کنید درد نداشته باشه،اروم بشه خوب بشه
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام نمیدونم چی بگم انشاالله خداهمه بیماران روشفابده ولی بعضی ازبیماریهابرای گناهای خودمونه بایدزیاداستغفارکنیم وازرحمت خداوندنامیدنشیم چون اون رحمتش بیشترازدعاهای ماست قبل ازاردعاتون صلوات بفرستیدتاپرده های حجاب بین شماوخدابرداشته بشه اگه برای امام زمآنمم دعا کنیدآقامونم برای شما دعا میکنه (یامن اسمه دواوذکره شفا)
نيلوفر
۱۳:۳۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام
به اميد خدا تمام مريضيها خوب ميشه و به ما صبر و شكيبايى بيشتر ميده التماس دعا
اميررضا
۲۰:۴۷ ۱۲ دی ۱۳۹۸
لطفابراي پسرم دعاکنين ممنون ميشم
بنده خدا
۱۴:۱۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
لطفا برای همه مریض ها دعا کنید برا ما هم دعا کنیند
محمد
۲۰:۰۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
سلام امیدوارم همه مریضاخوب بشن من چه کنم که ۲۰ساله مریضم به هردری زدم ولی جواب نگرفتم براشفای همه مریضاصلوات.
مهاجر
۰۴:۱۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
مشکلتون چی هست؟
حسن
۲۱:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
یا من اسمه دوا و ذکره و الشفا و سلاح و بکا
P
۲۰:۰۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
سلام
توروخدا برای منم دعا کنید شرایطم خیلی حساسه خیلی دلم گرفته و دلم پره با تموم وجودم یه دختر و عاشقانه دوست دارم تازه شروع کرده بودم که هم درس بخونم و هم درکنارش کار کنم و شرایط و فراهم کنم و سال دیگه برم خواستگاریش، که یهو یه مریضی گرفتم الان اون مریضی از شانس من داره تاثیر می زاره روی یه قسمت دیگه از بدنم باعث یه بیماری بد بشه
همش کارم شده گریه و فکرا و برنامه و آرزوایی که برای ازدواجمون و زندگیمون داشتم میاد جلو چشم و روزی هزار بار میمیرم و زنده میشم می من یه کلیمو نذر رسیدن به اون دختر کردم روش غیرت دارم ناموسمه میترسم از دستش بدم طاقت نمیارم
پدر و مادرمم خیلی نگرانمن چه آرزوهایی برام دارن ،منم نگرانشونم چه فکرا داشتم براشون که دلشون شاد کنم، میشه لطف کنید برای سلامتیم یه صلوات بفرستید ممنون میشم
خدایا به حق امام حسین همه مریضارو شفا منم شفا بده
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
یا بیماری خودایمنی دارم تو قسم میدم ب خوده خدا واسم دعا کنید چندساله دارم باهاش میجنگم دعام کنید خواهش میکنم
فاطمه
۰۲:۲۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
خدایا بحق امام حسن عسگری«ع» به همه مریضا سلامتی بده،انشاءالله
شریفه
۱۵:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
منم دچار بیماری سرطان شدم توروخدا منم دعاکنید انشالله که همه مریضا لباس عافیت تن کنند وخدا به هممون کمک کنه محتاج دعاهاتون هستم
فاطمه
۰۲:۱۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
شفاي همه بيماران رو از خداميخوام رفع گرفتاريا خوشبختي جوونا انشالله هيچ انساني بيمار نشه و سلامتيشو از دست بده هيچ چيزي قدر سلامتي ارزش نداره
لیلا
۱۲:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
انشاءا...همه مریضها شفا پیدا کنندوهمه خوشحال بشونددعا میکنم همه لباس عافیت رپوشند.آمین یارب العالمین.
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
سلام امیدوارم به حق فاطمه زهرا همه مریضا شفا بگیرند بنده هم الان مدت دوساله ک عمل دیسک کمر کرده ام ولی بهتر نشدم همش توخانه ودارم زجرمیکشم خواهشمندم برای من هم دعا کنید خدا خیرتون بده
انشاءالله خدا بزرگه
یا حق
۱۵:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سلام بچه های عزیز ازتون خواهش میکنم من حقیر را دعا کنید اسم مهرداد مشکلاتم خیلی زیاد الانم مریض شدم گرفتار شدم دعام کنید التماس دعا
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
ترخدا ترقران خواهش میکنم برام دعا کنید بابا بزرگم سرطان معده داره و دکترا جوابش کردن خودشم نمیدونه از خدا برای خودم فقط ارزوی مرگ دارم فقط همین و بس
پانیذ
۲۳:۵۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
۲ ماهه عروسی کردم و دقیقا ۱ شب بعد از عروسی فهمیدیم پدرم سرطان داره توی این ۲ ماه خیلی عذاب کشیدم با هر بار درد کشیدن و ائ گفتنش هزار بار مردم و زنده شدم من خیلی بهش وابسته ام ۲ ماهه دارم خدا رو صدا میزنم ولی حس میکنم باهام قهر کرده تو رو خدا شما خدا رو اینبار برام صدام بزنین تا سلامتی پدرم رو بهش برگردونه
زینب
۱۹:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خداوند میفرماید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
دعا هاتون مستجاب آمین
زینب
۱۸:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان لطفا برای شفای مادر وپدرم دعا کنید خداوند به همه شما سلامتی وشادی ورزق فراوان عطا کند
یلدا
۰۳:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
توروخدا برا من دعا کنید من تازه ۲۰ سالم شدم تو این جن وقت ده کیلو وزن کم کردم
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
توروخدا دعا کنید بچم دوسالشه.قندش بالا رفته.دعا کنید قند بیاد پایین اسید توی خونش چیزی نباشه
حسین
۲۲:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام التماس دعادارم برای شفای تمام مریضابخصوص مریضهای سرطانی ب آبروی پیغمبرهمه لباس آفیت بپوشن بحق این ساعات لحظه ها که متعلق ب سالارشهیدان هست مریض ماروهم خداوامام حسین کمک کنه انشالله شفابدن خوب بشه الهی آمین
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام
دختر دلبندم رو دعا کنید لطفاً. چند روزیه ویروس گرفته و تب داره و بی حال شده...
التماس دعا برای شفا همه ی بیماران و همینطور دختر دلبندِ من
بنده خدا
۱۴:۰۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
تورا خدا دعا کنین دیگه خسته شدم
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خدا رو با نام قشنگش یا ارحم الراحمین ۳ بار از ته دلت صدا بزن
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
برای برادرم که تصادف کرده که خدای حق نگهش داشته وخواسته زنده بمونه ازخدابراش شفامیخوام انشاالله.به دعاهای شمانیاز دارم پنجاه روز که کماست تازه چشماشو بازکرده.براش دعاکنیدحرف بزنه حرکت کنه
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
خدایا به حق حسین سالار شهیدان به همه ی مریض ها شفای عاجل عنایت بفرما.
آسنات
۲۱:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
انشالله خوب میشه خدا کمکش میکنه شفا پیدا میکنه مامان منم مریضه براش دعا کنید انشالله خدا شفای همه مریضارو بده ..آمین..
دلکشسته
۱۷:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام.من یه ماهی هست فهمیدم سرطان سینه دارم.سینموعمل کردم.هنوزشیمی درمانی نشدم بایدجواب یه ازمایش وسی تی اسکن بیادتادکتربگه کی شیمی درمانی کن.من ازشیمی درمانی مبترسم توراخدابرام دعاکنید.انشالاکه همه بیماران سرطانی شفای عاجل پیداکنن
حسین
۲۲:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ.
ف
۰۲:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
.تورا بخدا به حق امام حسین دعا کنید بیمار ما زنده بمونه
ّّّبهروز
۰۲:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
بیمار دارم فردا پنجم محرم شیمی درمانی میشه
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
به حق این روز های محرم همه بیمارالباس عافیت بپوشن
فریده
۱۴:۵۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام تورا خدا برام دعا کنید توده زیر بغل دارم خوش خیم باشه هنوز بچه هام خیلی کوچکند باید سر سامان بدم
حسین
۲۲:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ.
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
پدرم عمل داره لطفا براش دعا کنید ...
میترا
۰۱:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
به حق مولا علی خوب بشه طفل بی گناهت.حتمااااااا خوب میشه .
حسین
۲۲:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ.
کمک
۲۰:۴۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام برای مریضای سرطانی دعا کنید .
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
شما رو بخدا قسم برای شفای بچه ام دعا کنید ....هنوز خیلی کوچیکه تازه ۳ ساله شد
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
هر چه میخواهد دل تنگت بگو
انقدر دعا و قران بخوانید بالاخره جواب می گیرید. فقط هرگز هرگز نباید ناامید شوید.
پروانه زارع
۱۵:۴۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
دلم آرامش گرفت از این دعا و مطما هستم مریضیم شفا میای در امید خدا
حسین
۲۲:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ.