در میز خدمت یاد شده، مسئولان و کارشناسان ادارات مختلف بوشهر به سئوالات و مطالبات مردم در بخشهای مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه داده شد.
معاون فرماندار بوشهر با بیان اینکه میز خدمت در ورودی دستگاههای اجرایی ایجاد شده اظهار داشت: علاوه بر ایام هفته برای پاسخگویی به مطالبات مردم امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا ۱۲:۳۰ دقیقه مدیران و کارشناسان ۳۰ دستگاه اجرایی در مصلی جمعه پاسخگوی مطالبات مردم بودند.
مریم قربانی با اشاره به اینکه بیشتر مطالبات مردم در حوزه اشتغال، بیمه تامین اجتماعی و اسفالت کوچههای خاکی است تاکید کرد: مطالبات مردم که از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شد برای حل این مشکلات هفته آینده مورد توجه و پیگیری قرار میگیرد.
وی تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت دانست و گفت: میز خدمت در ادارات به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه میکند.
معاون فرماندار بوشهر تاکید کرد: از طریق میز خدمت در کمترین زمان ممکن، مطالبات مردم پیگیری و از سردرگمی اربابرجوع به دیگر اتاقهای ادارات جلوگیری میشود.
انتهای پیام/ م